Pazartesi, Eylül 26, 2011

Salak Gargamel:)

Şirinler... ne çok severdim nasılda güzel pürr dikkat izlerdim.. her gun aynı heyecanla birbirinin benzeri görüntüleri izlemek için bekler dururdum hatta tekrarlarını fln izlerdim.. şimdi yine izliyorum.. hatta bugun yine izledim izlerken duygulandım ağladım fln... bu duygusallığımın nedeni elbetteki şirinleri çok sevememdendi.. yoksa ne için olacak ki?? masum kalan birşeylerın varlığını bilmek zihnimde de olsa onları yaşatmak her daim özel gelmiştir... hele ki bu kadar çirkin insanların varlığı ile yaşamak zorunda kalırken... bak şimdi ne anlatacağım... şirine, şirinler ailesine en son katılan şirindir. nasıl olduğunu bilmeyen çoktur... Gargamel şirinlere kötülük yapmak için şirineyi yaratır ve şirin baba şirineyi iyiye dönüştürüp aralarına alırlar... şirineyi yaratarak şirinlere kötü gibi görünsede iyi bir şey yapmıştır ancak  bu durum dolaylıda olsa Gargameli iyi yapmaz!!! çünkü gargamel kötüdür... çirkindir... yalan dolan kin nefret hırs kısaca nerde kötü bir sıfat varsa taşır karakterimiz... bu işin sanal ve hayali kısmı olsa bile GARGAMEL'in günümüze uyarlanmış şeklini heryerde görebiliriz... hatta dibimizdedir ve gözlerimizdeki at gözlükleri yüzünden göremeyiz...  herkesin birden fazla gargameli olmuştur mutlaka... 


olsun tabi, olsun ki şirinlerin tatlılıklarının kıymeti daha bir anlaşılsın. ;)


sanırım ben bu gece içimdeki bu öfke topu ile çok uzun seyler yazacağım... özetlemem gerekirse nerede bir Gargamel görürseniz korkmayın izleyin beyni en fazla ne kadar çalışabiliyor diye;)) öyle komik oluyorlar ki...


şirinliyorum herkesi:) şirin günlere..

2 yorum:

MORlu HURİye dedi ki...

Hey!! Havucumsu Şirine seni.. :))

Biliyor musun, küçükken ben de şirinleri izlerdim. Küçük mavi tatlılıkların oyunlarına güldüğüm kadar, Gargamelin salaklıklarına da gülerdim. Evet o kötüydü ama kötülüğü ile yeterince zarar veremeyecek kadar da salaktı. Ben hala gülüyorum Gargamele ;))

Unutmaman gereken bir şey daha var bence, Gargamel ''şirineyi yaratarak şirinlere kötü gibi görünsede iyi bir şey yapmıştır '' önemli olan Gargamellerin aslında en başınmdan beri bildiğimiz şeyleri bize hatırlatması.. Ve bunlar güzel şeyler. Evet, evet en değerlisi SENsin!! ;)) Göz kırp aynana ve sık yanaklarını.. Tatlı mısın ne ;))

Özet olarak; Gargamel şirinlere zarar veremeyeck kadar salaktır. Havucumsu Şirine ise, MORl HURİye den sonra en tatlısıdır. ;) Bence bunu kutlamalıyız. Hemde en kısa süre de.. Beylerbeyi bizi beklerrrrr..

Bir de çok güzel saçların var. Keşke benim de öyle saçlarım olsaydı. Ayrıca kötü kötü ise, kötüdür. Ve bazen kabullenmek güzeldir. Ama en güzeli senin saçlarındır ;))

SENİ ŞİRİNLİYORUMMMMM!! :))

uykumgeldiyine dedi ki...

MORlu HURİye çok tatlıdır çokkkkkk:)

Tespitlerinde sonuna kadar accayip katılıyorum, hemde feci katılıyorum:)Gargamelin salaklığının tüm dünya farkında:) bu durumu kabullenmek gerek:) neyse ki salaklığı eğlenmemize yaradı ;) Hala gülebiliyoruz değil miiii???

Kötü görünse de iyi şeyler oldu iyi! akıllandım kızıııımmm e birazcıkta büyüdüm kül yutmam yanii :))) Gözlerim fıldır fıldır kül yutmayım boğazıma gözüme toz kaçmasın diye:)

Ayrıca sen git o çocukluk fotolarına bak biraz yanaklarını mıncırda onlar ne lan öyle:) O fotolardan sonra kız yapmaya karar verdim resmen :)))

Bu aradaaa bir sürü yeni hayal ekliyorum listeye ve çoğunu anlatmayı unutuyorum :)

Yeni bir karar daha aldım burdan söyleyim olmazsa.. Çizgi filmlerden çocukluktan gidiyoruz madem, Şeker Kız Candy en sevdiğim çizgi filmdi artık ilk aşkıma Terry'e dönebilirim sanırım:) bunu yapabilirim yani:) offf radikal kararıma bak biiii:))) Yakında uzaylılara inanıp onların beni burdan götüreceğine inanır ve sıyırırsam kafayı hiiiç şaşırma olur mu :))) Seni Seviyorum öperim çok :)