Pazartesi, Ekim 10, 2011

Adem'lerin fikri ne ise zikride odur! ;)


Benim “Kamyoncu Ruh” yazıma karşılık bir arkadaşım erkek bakış açısı ile konuyu değerlendirmiş ve “kamyoncular vs sindyciler” başlıklı bir yazı yazmış.  Bende biraz bu yazıdan bahsedip irdelemeye çalışacağım.

Yazımdaki kamyoncu ruh sembolik bir kavram idi yani bu kamyoncu yerine polisler ya da doktorlar da olabilirdi ya da başka bir şey. Orada bahsedilen şey ise erkeklerin kızlara küçük yaşlardan itibaren cinsel dürtüler ile yaklaşmalarından doğan sıkıntı idi. Yolda karşıya geçmeye çalışan gayet normal giyinimli hatta liseli kız kardeşlerimizin ve hatta zamanında bizim uğradığımız günlük göz tacizlerinden bahsettim bu tacizler daha da ileri gidip laf atmalara kadar gidebiliyor yıllardır. 
Yani rahatsızız arkadaş! Yıllardır değişmedi bu durum!


Hem hiç tecavüze uğramış bir erkek duydunuz mu???


Olmaz ki! Kadınlar kızlar zorla birlikte olmak istemezler ki!!!


Birde darp ile kaçırarak ya da türlü yollarla tecavüz etmezler ki!!! Edemezler!!!


O kadar adileşemezler…


Şimdi bu konunun savunulacak yanı yok bu nedenle kabul edilsin bu hayvanlık ve (maalesef!) erkek özelliği olarak kalsın..


Neyse bir başka konu da erkek bakar! Bakar işte erkek hormonları var… içine edilsin o hormonların bakılmasın arkadaş! Gözüne sahip çıksın! Mini etek giyilsin ama bakılmasın! Kimse zorlamıyor… bir de bunu sevgilileriniz kollarınızda iken yaparsınız, biz görürüz yıllarca sonra da “hadiii kızlar erkeklere güvenmece oynayalım:)” oynayalım kız kardeşlerim, becerebilirsek…


Zaten bir yerden sonra ilişkilerde çatlak vermeye başlıyor… hadi güvenebilen güvensin!!!


Güvenemeyenlerde hayallerinde bir sevgili yaratıp ona aşık olsun! Ohhhh missss!!! Immmmm ne güzel dimi? Çok daha gerçek??


Moda’nın hastalık olduğundan bahsedilmiş… evet abartısı konusunda kesinlikle katılıyorum ancak zaman geçerken dünya değişiyor bununla beraber kullanım araçları teknoloji kısaca ihtiyaç karşılamak için sektörler artış gösteriyor. Moda da sadece kıyafette olmuyor en basiti kullanılan cep telefonları… ilk çıkanlar kocamandı antenleri vardı ev telefonları gibiydi eee neden onu kullanmıyorsunuz? Çünkü modası geçti yenisi daha kullanışlı hem daha güzel.. tamam onu geçtim kamerasız telefon kalmadı. Hadi onuda geçtim artık akıllı olmazsa telefon almaz olduk? Neden? Hı?? Çünkü moda bu! Herkes böyle! İletişim böyle artık! İnternet olmazsa olmaz!! Eee güne ayak uydurmayalım diye dumanla mı haberleşelim?  Hııı???


Sıra geldi kızların çıtayı düşürmelerine zengin koca avcılıklarına… Off siz erkekler her kız zengin koca için ölüyormuş gibi davranmazsanız olmaz değil mi?!? Bu jigololuk yapan erkeklerden farklı değil tabiî ki böyle kızlar var aynen hayatta fahişelerin varlığı ile transeksüellerin varlığının bilinmesi gibi.. Yani anlatmaya çalıştığım bu durum iki tarafta da var hatta artık erkeklerde çok daha fazla… Kabul etmek gerekir böyle…


Velhasılkelam zordur Türkiye’de kadın olmak… Çok zordur… Çünkü Türk erkeği doyumsuzdur e bir de kıymet bilmezdir… Vallahi böyle! Katıksız böyle! Yorum katmıyorum cidden böyle…  Ne yapalım güven oyununda başarısız olmamız bizim suçumuz mu? Bu durumu sadece oyun içinde yaşamak bizim suçumuz mu???


Sonuç olarak Hindistana gidip kendimi dine vermeyi düşünüyorum bir süre kapatayım orda kendimi iyi gelir! Bu buhranlarda biter… çoook iyi gelirJ belki orada kadın olmak daha kolaydır(…)zaten demedim mi
“Türkiye’de kadın olmak zor diye!”
 

 Zor arkadaş!   
Zor.  
 Çok zor!!
(...)


Hiç yorum yok: