Pazartesi, Ekim 10, 2011

Bu yazının rengi MOR, içeriği DERİN!!

Kız arkadaş, Tanrı'nın bize vermeyi unuttuğu "Kız KARDEŞ"tir. Benimde var kardeşim. 

Erkek kardeşlerimde var benim birlikte büyümüştük tatlı tatlı. Çok güzel zamanlar geçirmiştik hatta çokta mızıkçılıklarımız olmuştur birbirimize. Güzeldik hepimiz çok tatlı, şeker gibi bal gibi... Farklı bambaşka karakterlerin sentezini yaptık aslında biz... Hatta zıt burçların birlikteliğini. Mesela iki yay çok iyi anlaşır araya başak ve kova girer ortalık farklılaşır. tam olarak öyle olduk biz:) iyi olduk aslında. Şimdi kocaman adam oldular. Her biri ayrı şehirde ayrı okullarda daha da büyük adam olmak için uğraşıyorlar:) peki ben nasıl büyük adam olucam? hadi söyleyin bana???? 

Burçlardan bahsettim madem ben tam bir Yay'ım bu nedenle çoook şekerim çok eğlenceli güleryüüzlü sevecen bişeyim işte al sakla evinde :D aynen öyle bi de yanaklarımda tombişya daha bi tatlı kız gibi görünüyorum :) Yükselen burcum ise Balık :) ahahaah dengeye bakın! biri hareketli diğeri uysal eee ben napıcam ki? aklım karıştı??? 

Tam da bu nokta da beni dengeleyen bir kız kardeşe sahibim ben. Burcu Balık yükseleni Yay!!! Oha !!! denge bu sanırım!!! İlginç ama böyle valla bak böyle :))) neyse gırgırı bırakayım ciddi kız olayım. öhööm öhhöömmm.

O benim eksik kalan yanlarım. daha duygusal daha düşünsel daha daha daha işte dahalarla doldurabildiğim yanlarım. Durgun ve ağır başlı bu hatun öyle her babayiğit yaklaşamaz ona! hem ben kırarım kemiklerini hem de o izin vermez! Aslında accayipte neşelidir yüzü güler ayrık tatlı dişleri çıkar meydana gelde sevme! kereta işteee hınzır kız!! Hem çocuk hem kadın... O'na da bu yakışıyor ki... Kelimelerin cümlelerin yerleri başkadır onda hatta onun dünyası vardır kendi anlamları ördüğü elbiseleri giyer üstüne uyumuda mükemmel olur tepeden tırnağa... Derin'dir... DERİN kelimesi O'nda bambaşka bir yerdedir aslında kendisidir.. Her insan kendini tek cümle ile betimleyemez ben bile yapamam yani ama O yapmış. Cuk diye oturmuş mikemmel olmuş be!!! 

Gözlükleri var O'na çalışkan kız imajını veren:) Ve ciddi hava katan. Valla böyle şimdi bana bakan zıpır der ona bakan hatun der:) aradaki fark DERİN değil mi?:) 

Bir gün bende büyük adam olucam söz! gerçekteeennn olucammm:)) Tabi bunu yaparken büyüdükten sonraki adam olma aşamasında özümü değiştirmicem. Yapamam, YASAK!!! O kadar hayali boşuna mı kurdum ben??? 70 Yaşıma kadar olan sürecin planı yapıldı sonrasını spontan yaşayacağım :) Türkan Şoray kurallarım vardır benim! Dediysem yaparım! o kadar:) 

Mesela yakın zamanda woswos alıp Bursa'ya götüreceğizzz benim ki kırmızı üstü açık olacak onunki tabikisi mor:))) Sonrasını anlatmam :) anlatıcam sandınız ben bilirim:)) ama anlatmammm:))) rota kesinlikle gizli:))) ama belki istanbul'a gidip martıları görüp geliriz kız kulesini fln :)) amaç sadece martıları görmek! zaten İstanbul denildiğinde akla başka bir şey gelmiyor! bir de PİSLİK geliyor... İnsanların Çakallıkları şerefsizlikleri geliyor eee it çakal dolu napcaksın... en iyisi biz güney ege akdenizde kalalım yukarılara çıkmayalım:)  temiz insanlarla tanışıp kendimizi hiiiç kirletmeyelim...

Sadece yaşayalım, nefes alarak... havayı soluyarak... içimize çekerek... huzuru hissederek!!!

8 yorum:

MORlu HURİye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MORlu HURİye dedi ki...

Yaşanmışlıklar etkiler insanları.. Belki bundan, belki de özüme ait ben'lerimden birinden ama güvenemem ben. Şüphe ederim çünkü, her şeyden şüphe ederim. Ama suç bende değil, kesinlikle değil! Septiğim yahu ben septik!! Ne yapabilirim yani.. Kötüye de inanamam, iyiye inanamadığım gibi.. Ama bazıları vardır, iyidir. Bilmekten, anlamaktan öte hissedersin.

Yastığa beş kala uykusu gelen bir kız var mesela, çakma havuçta derim ben ona:) Çok güzeldir kendisi..İnsan hem güzel hem tatlı olur mu demeyin!! Ayıptır söylemesi benim kadar olmasa da tatlıdır da:) Hem güzel, hem tatlıdır, o kadar yani. Ama en çok iyiir. Hatta o kadar kendinden daha çok başkalarını düşünebilen, nesli tükenmekte olan nadir Havva kızlarından biridir. Aynı anda herkesin mutlu olabileceğine dair çocukça bir inancı vardır. Evet o büyüdükçe tertemiz kalbi ile çocuk kalabilenlerdendir. Çünkü umut doludur. Çevresindeki insanların hayatlarını kolaylaştırmaya çalışır. Aslında gülen gözleri bile yeterlidir bunun için, ama o yetinmez. Hep daha fazlasını ister. Başarır da:) Mükemmeldir o, hatta süper kızdır:) Güçlüdür, belki de bu nedenle umursamaz gözükür, ama çocuk dedik ya bir kere, anlayın işte, aslında hassastır.

Herkese kardeş denmez, o fazlasıyla hak eder bu sıfatı..

Candır O.. Bir tanedir!!

Aramızda bazıları sessiz olabilirler. Ama söylenilmese de bilinsin istenilir: Hiç gitmesin, hep kalsın istenenlerdendir!''

MORlu HURİye dedi ki...

Biliyor musun, kız kardeşler bir birlerinin düşündüklerini birbirleri yokken bile düşünebiliyorlarmış. Gerçekten!! Bizzat tecrübe ettim kızım, hem de şahsın ile:) Ben küçükken de gözlüklerim vardı o nedenle küçükken de çok tatlıydım ve benim kadar tatlı bir somut sermayeye sahip olmak istiyordum. Evet, istediğim somut sermayem mor renkli bir vosvos idi. (Bunun da bir hikayesi var sonra anlatırım sana..) Neyse sonra kırmızı yanaklı, gözlerinin içindeki yıldızları güldürebilen çok tatlı bir kız ile tanıştım o da vosvosu olsun istiyordu. Şaşırmadım, çünkü o güne kadar daha birçok kez aynı şeyleri istemiş hatta aynı şeyleri düşünmüştük. Bunları yaparken ikimiz de çok tatlıydık:)

Bir gün ikimizin de vosvosları olacak. Senin de söylediğin gibi Bursa’ ya gideceğiz. Vosvosumuzun içini, dışını, herbir şeyini hayallerimizdeki gibi yapabilmek için.. Benim vosvosun mor renkli ve kelebekli olacak tabikii. Seninki de kırmızı.. Hatuna da kırmızı ne biçimde yakışır:) Hatun güzel, renk güzel ee ama kim tutar şimdi bizi?? Kimse tutmasın.. Tutsa da fark etmez ya:) Gidilir mi? Bence gidilir, bizce zaten gidilir.. Yine de biz biraz kalalım Bursa’da olmazsa.. Oraya kadar gitmişken bir İskender yememek Antakyalı İskender Bey’e ayıp olur. Adam taa 1800’ lü yıllarda bulmuş İskender'i. Kemikleri sızlar maazallah.. Kıymet bilmez kızlar olmamıza hiç ama hiç gerek yok bence. Yoksa en sevdiğim(iz) kebaplardan biri(biri diyorum, buraya dikkat!!) İskender diye değil yani.. Emeğe saygı lütfen:) Bence vosvoslar yenileninceye kadar bizde İskender yemeğe devam edebiliriz. Evet, gerçekten de bunu yapabiliriz. Ben güveniyorum bize:)

Bir de vosvos gurupları var tabi.. Merak etme-ki etmezsin:)- o kadar vosvosun içinde en güzeli, en dikkat çekeni senin vosvosun olacak her zamanki gibi:) Vosvos turları da gezginci ruhuna iyi gelecek. Yeni yerler, yeni insanlar.. Anlatacak, dinleyecek ne çok şeyin var dimi?? Ben ise muhtemelen hızlı bir başlangıçtan sonra sıkılmaya başlaycağım, huysuz huysuz etrafa bakacağım ve köşeme çekileceğim. Sonra sen yanıma geleceksin. Bana huysuz diyeceksin. Güleceğiz:)

Artık vosvoslarımız olsa keşke.. Hayat gerçekten de daha güzel bir yer olurdu.

uykumgeldiyine dedi ki...

Aramızdaki sessiz olanların içini bilirim ben kızım xr cihazı gibi hatunum vesselam ;))

Şüphe ile yaklaşmanın güzelliğini, korumacı yanını senden öğrendim. Evet evet bunu farkında olmadan öğrendim. Havasından suyundan kaptım bir şeyler ve iyi de oldu hani. Hem de çok iyi oldu. Pollyanna modundan çıkmam gerektiğini anladım bu şekilde. En azından biraz daha gerçekçi olabileceğimi gördüm ayrıca.

Söylediğin gibi yaşanmışlıklar etkiler insanı… Kişiliğini bir anda değiştiriverir belki de… Melankolinin mutsuzluğun tadına bir kez bakınca bir daha kurtulmak zor olur. Mutsuzluk ve bu olumsuz hisler öyle bir illettir ki yapışır çıkmaz hayattan. Dibine kadar sürükler insanı. Bir anda dalıp dalıp gitmeler başlar sonra… Daha beterleri de olur. İçi sıkılır lan adamın! Ötesi yok işte için sıkılır!!!

Ben onun tadına bakmadım ama bakmış kadar oldum bana nesli tükenen insanlardan diyene bak)) İkimizi teraziye koysak dengede kalırız bence;))) birbirimizden aşağı kalır yanımız yok yani.
Evet ben çocuğum ve büyüyesim gelmiyor. Neden acaba ?:)))) Keşke büyümesek böyle şirin kalabilsek? Canlarımız yanmasa… Ateşe sokmasak elimizi. Ateşin çekiciliğinden kurtulabilsek keşke…
Çok seviyorum kızım ateşi.. İzlemeyi de yanında olmayı da… Yanmaları sevmiyorum su topluyor sonra çirkin pis şeyler oluyor tenim bozuluyor hatta…
Bu arada kahve içelim… Fallanalım… Güzelleşelim zaten artık havucumsu da değilim
“Canımın içiiiiii diyerek sarılasım gelir sana”

uykumgeldiyine dedi ki...

Bilmezmiyim. Resmen playback yapıyoruz sürekli. Birbirimizin iç sesi olmaya başladık. Bu bir olmak gibi bir şey hatta bir olmak diyebiliriz.

Ben de hep gözlüklerim olsun istedim. Hatta gözlüklü adamları bir başka çekici buldum ömrümce… Gözlüklü kadınlarda hoş görünüyor bende hoş görünmek istedim))) yıllarca doktora gidip, doktorun “güzel kızım senin gözlerinin maşallahı var ne yapacaksın gözlüğü” vb sözleri ile hayal kırıklığına uğrayıp durdum. Bu nedenle bu durumun değerini bil ayrıca sana da çok yakışıyor. Çalışkan başarılı biraz uzak kadın imajı veriyorsun vallahi bak. Bunları yapıyorsun yani. Bak sen şu gözlüğün hikmetineee)) çocukluk görüntülerine girmeyeceğim zaten. Onlar ne lan öyle şekerlik huysuzluk fışkırıyor bir de böyle fotolarda yetişmeyen ufacık bacaklarını kadın edasıyla üst üste atmaların yokmuuuu anasının kızı işte )))

Evetttt vosvoslarımız ne zaman olacak? Ben kırmızıma kavuşmak istiyorum ama seninle aynı zamanda kavuşalım istiyorum böyle çok şirin olacak bir sürü yer var rotada. Ve her gün yenilerini ekliyorum. Çok tatlıyız sanırım;)) Bursa dedin Antakya’lı İskender amcamız aklıma geldi onu ziyaret edelim amaç ziyaretttt tarihimizi terk etmeyelim dimi? Ayrıca kimse tutamaz kızıııım yok öyle bir babayiğitttt! Buarada Saki’de gelsin o da mırlaıp duruo İskender amcayı duyunca. Çok saygılıyız ailecek =))
O gruplar çok başkaaaaa geçen gördük ya nasıl özendim anlatamam o vosvosların içinde olduğumuzu hayal ettim kıyafetlerimizi bile düşündüm saçımızı makyajımızı uuuu hayalin ayrıntısına bak beeee)) senin huysuzluklarını sevsinler. Eğer sıkılırsak başka rotalar başka hayaller buluruz kızım benim hayal dünyamda çok şey var sırada))) Dünyayı bile kurtarabiliriz o kadar yani.
Ey Havva kızı! Hayat biz bize iken tadından yenilmiyor fark ettin mi?

MORlu HURİye dedi ki...

Hey!!

Senin terazinin kantarında bir problem var fikrimce kızım.. Biz bırakalım teraziyi, tahterevalliye binelim bakalım kimin iyilikleri baskın gelicek? Hem daha eğlenceli:)) Dimi dimi?

İyilik demişken dün babannemlere gittik, bayramdı ya çok tatlıydı bir şenliktik çok şenliktik ailecek:) Benim meraklı annem senin huzur evine kiminle gittiğini sordu daha sonra da onun kadar meraklı babanem bahsedilen arkadaşın kimliğini net olarak teşhis etmek istedi. Ve şöyle buyurdu: ''Senin şu güzel gözlü, akça yüzlü arkadaşın mı? İçinin güzelliği yüzüne yansımış kızcağızın. Allah iyi insanlara rast getirsin.'' Amin babannem amin dedim bende.. Bak eski havucum yeni kumralım, balım:)) Allah yapar mı bilmem.. Ama babannelerin istediklerinin gerçekleşme ihtimali daha çok bence. Buna inanıyorum, gerçekten.. Hem o süper bir babanne ;)

Kahveee çekti canım, hemde ne biçim.. Çikolatalarını bitirmemişsindir umarım yoksa sana fal bakmam!! :)

MORlu HURİye dedi ki...

Fark etmem kızım!! Asıl sen bir de şunu söyle.. Hayat kendinleyken, sen iken daha keyifli fark ettin mi?? ;)

uykumgeldiyine dedi ki...

Oha lan! Duygulandım baya.. Büyükanneye sevgilerimleee:))) Duaları kabul olur umarım.. Dün ben de çok dua aldım. Bana bakınca aileme dua etti huzur evi sakinleri... "Allah razı olsun seni böyle büyüttükleri için" diye. Sonra bana dualar edildi; "Karşına helal süt emmiş ömür boyu gözünün içine sevgi ile bakacak saygılı bir eş çıksın" , "Evlatlarında sana böyle baksın", "Allah kötü insanlardan uzak tutsun", "Güzel gözlerini kimse üzmesin hep böyle gülerek bak olur mu?" vb bir çok iyi dilekler aldım. Çok sevdim onları onlarda beni çok sevdiler.. Bana şarkı bile söylediler. Öyle güzeldi ki... Büyükanneler büyükbabalar çok sevilir. Çok saygı duyulur onlar bir tanelerrr...

Süperbabaanne dediyse yapar Allah;) bu kadar büyükanne büyükbaba sinerjisi yaratılmışken yakın zamanda çıkar karşıma bu şahsı muhterem;))

Tahterevalli fikrini sevdim evet evet öyle yapalım:)) hem daha eğlenceli.

Kahven hazır say çukulatalarda seni bekliyorrrr:)))

Bu arada "kendimi" özlemişim. Farkettim;)