Perşembe, Ekim 27, 2011

En güzel oyuncağım kalacaksın ebediyen :)

Denize bakınca durgunluğu görmeyi çok severim hatta bayılırım… Efkarlanırım, içesim şarkı söyleyesim hatta sövesim gelir…
Ufukta görünen gemilere kızarım alınırım üzülürüm kırılırım.
Ah o gemide ben de olsaydım açık denizlere yol alsaydım derim her seferinde.
Hiç sektirmeden =)
o gemide olmak isterim uzaklaşmak ve mavi ile bir olmak isterim. 


Mavi iyidir zaten arkadaş!
Can’dır.
Derindir.
Sığ olsa dikkatimi çekmez zaten  ;;)
Mavi hem evdir hem uzak durulması gereken yerlerin başında gelir.
Herkes maviye yakışmaz;) 


 
wikinglerin bile gemileri vardı ama benim yoktu :( yani hiç olmayacak sanırım .:) Titanic dediler efsaneleri çıktı neler neler anlatıldı sonra onu izledim ve o da battı... Kocaman gemi! Batmamalıydı oysa ki. Dev gibi gemi battı ya işte o an dedim ki boşver sen gemileri onlar batar. Görünmez bi buz dağına denk gelir hemen sızdırır suyu içine sonra da batar işte... O buz dağları kadar sinsi başka bir şey görmedim duymadım. Çok fenalar. Kocaman yaşamları sonlandırabilecek kadar sinsiler... Duyguları da yok zaten! Onları sevmeyelim... Hatta ölsün hepsi...
Onlar ölürkende insancıkların içindeki buz dağlarıda erisin...
Hayat o zaman güzel bir hal alır sanırım :)




          Bu arada kocaman bir geminin en ucune gidip kollarımı açmak istiyorum bir de gözlerimi kapatayım :) Sonra bir kaç dk öyle kalayım istıyorum... Yanımda "Saki" olabilir ;)






Reelden soyutlanıp bir parça daha nesnel dünyaya yani kirli evrene dönecek olursak. Gemilerin peynirden yapılmadığını, Mavinin berrak tertemiz olmadığını söyleyebilirim. Keşke masallardaki kadar güzel ve eşsiz kalabilseydi. Ama bizler her şeyi kirlettiğimiz gibi Mavileride kirlettik!
İlla gri yapıcaz heryeri!!!!
Bırakın maviler grileşmesin... Saflığı koruyan bir onlar kalmıştı hayallerimizde...

Madem düzen böyle, mavi grileşti, buz dağlarına çözüm yok, peynir gemilerim eridi, bende kağıttan gemi yapar küçük su birikintimde yüzdürürm ona şarkılar söylerim :) Bu şekilde benim de "GEMİCİĞİM" olur :) tayyyeeeiippaanın oğlanında olurda bende olmazmı hiiiçççç :) O alır gemicik ben almaz mıyım hiiiçççç :)))




Kağıdın üstünde pardon gemiciğimin üzerine resimler yapıp hatta yazılar yazabilirim. İsimde koyabilirim!!! Hatta ismini de "BEYAZ" koyarım! Maviler grileşmesin, grileşen mavilerin renklerini BEYAZ eski haline çevirsin diye :)
BEYAZ; seni hep çok seveceğim! Sen benim en özel oyuncağım olarak kalacaksın, hem de ebediyen ;)


Hiç yorum yok: