Pazartesi, Ekim 10, 2011

Konuşmadan anlaş!

Manzara çook güzeldi bugün... Tam müzik dinlemelik, kahve içmelik, efkarlanmalık işte.. hatta iki tek atmalık... O kadar mükemmel yani. Düşünmek güzel, yürümek güzel, yürürken müzik dinlemek güzell, annemin evdeki varlığını bilmek güzel, hava güzel, yağmur güzel, rüzgar güzel, koku güzel, her şey güzel işte... Çünkü güzel bakıyorum güzellll.Avuçlarımı açıyorum gökyüzüne yüzüme su taneleri çarpıyor gözlerimi açamadığım için yumuk yumuk oluyor :) DAMLA'ların hepsini tutmaya çalışıyorum yapamıyorum ellerimde durmuyorlar... ya da ben tutmasını bilmiyorum... E DAMLA bu nasıl tutulsun ele avuca sığarmıymış??? Bir varmış bir yokmuş
Hayal gibi varlık gibi yokluk gibi... En güzeli de yaşamın her anında yerde gökte hatta çoğu zaman "gözbebeğinde"...

Neyse, hayali sevgili! sevgilim:) şimdi sana gelelim. Yıllarımın emeğine, her gün yeni hayaller ekliyorum sana mesela(!) Bendeki güzel odalardan biri kesinlikle senin! Yani korkma çekinme!!! Henüz tanrı ortaya çıkmadı çıkıp "ben burdayım söyle istediğini yapayım" demedi yani hala ütopik bir hayalsin:) sanırım hep öyle kalacaksın...

Mesela bugün yanımda olsaydın yağmurluklarımızı giyip ikimizde mp3lerimizi alıp yanımıza başka hiç bir şey almadan çıksaydık yüürüseydik hiç konuşmadan km'lerce hemde! uzun uzun hemde... Ben Adrian dinleyip sözleri ile boğuşurken ellerini sevgiden biraz daha sıksaydım, daha bi sahiplenir gibi... Sende Ortaçgil dinlesen ve şevkatten yüzüme şirin bir bakış atsan ama ben görmesem öyle müziğin yağmurun ve fırtınanın büyüsünde yanımdaki Sen ile yürüsem... yürüsem... yürüsek... ve hiiiçççç konuşmasak... müziklerimiz ile kendi dünyalarımızda kendi hayatlarımızda birbirimizi yaşasak... farkına varmadan evin yoluna girsek saatler sonra ve eve girdiğimizde sırılsıklamlığımız ile şapşal şapşal bakınsak etrafa hemen kendimizi kurulama telaşına girmeden birbirimizi düşünsek ve önceliklerimiz yüzünden gülsek eğlensek... hasta olalım ! evet evet hasta olmalıyız :) iki şapşal hasta :)) ben çorba yaparım ! miss gibi olur çokta güzel yaparım ama sen benden önce davransan sen yapsan? beni inanılmaz mutlu edip iyi ki ile başlayan cümleleri gözbebeklerimden okusan! Konuşmadan da anlaşabilsek???

Yağmur hızlandı resmen gözgözü görmüyor... Tanrı da yok zaten... Hala bana istediğimi vermedi oysa ki ben iyi bir çocuktum! iyi biri oldum hep!!! çok iyi! gerçekten! ve ben miniciktim bu hayal adamın hayallerini kurmaya başladığımda... belki ilk hayal günümde yağmurlu bir gündü bilemiyorum yani o kadarını hatırlamıyorum...


Neyse yağmurlar güzeldir... yanında sıcacık kahven varsa bir de düşleyeceğin hayal adamın varsa... Adrianı da es geçmemek gerekir! tadına doyulmaz...
Doyamadım
(...)


Hiç yorum yok: