Salı, Ekim 11, 2011

Süpergirl bizim adımız! (:

Güney son bilmem kaç yılın en büyük yağmur olayı ile karşılaştı yani epey yıl olmuş böyle olmayalı. Bunu yakınlarımızdaki bilge Baba'dan öğrendik. Fırtınanın hızı saatte 80km/sn yaptı ve bu sürekli arttı hattta ve hatta metrekare başına düşen yağmur ise 100kg ulaşmış ve geçmişşşş. E bu kadar bilgiden sonra bana teşekkür edilmeli ve o tatlı gülümsememin görülmesi beklenilmelidir:) (gerçi ben hep gülerim ki :)) çok fazla gülerim:)yani gülümsemem için fazladan çaba göstermeye gerek yok ))


Gelelim o mikemmel güneee! Yağmur yağar seller akar arap kızları camdan bakar sonra ne mi yapar kırtasiyeye gidiyoruz (yarı gerçek yarı bahane) nidaları ile evlerinden çıkarlarrr konuşa konuşa beyin fırtınaları yapa yapa hatta siktir et diye diye yürürken birden kendilerini sahilde denizin karşısındaki banklarda bulurlar:) 


Çatır çatır konular konuşulmaktadır! keşkeler iyi ki ler masaya yatırılmaktadır hatta ne masası resmen denize atılmaktadır... amaaannnn giiiitttt ! giit kardeşim gitttt! istemiyoruz gidiiiin :) hararetli hararetli konuşurken birden böyle çaktırmadan yağmur tekrar başlamasın mııı hemde ne yağmur aman allahım... resmen yazın sıcağında buharlaşan küçülen su birikintileri barajlar göller hepsi bi anda başımızdan aşağı boşaldı ohh ne güzel! koştuk koştuk oo baya koştuk sonra ilk gördüğümüz yere sığınma psikolojisi ile girdik bir yere :D aferim bize düğünün ortasına düştük :) sıçana dönmüş iki eşofmanlı kız :))) tamam güzeliz hoşuz ama uymadık o konsepte :) zaten kara kara adamlar vardı :S bekledık baya bekledık hatta otostop bile düşündük ama yapamadık:) 



Yağmur biraz dindi dedik başladık koşmaya ve tam önümdeki kocaman su birikintisinden yanı sokağın karşısına geçmek için bir atlet edası ile uzun atlayışı gerçekleştirirken cebimdeki sözde akıllı telefon düştü suya. ne akıllısı akılsız işte! baya baya akılsız! baya zahmet edip eğildim ve aldım aslında o an almamayı fln düşündüm sonra amaaan al dedim. gideceği varsa gitsin psikolojisi ile savastıktan sonra dedım ki al şimdilik dursun sonra bakarsın çaresine . aldım cebime koydummm. yağmur yine başladı ama öyle çok değil yani artık sadece buz dolabından yeni çıkmış soğuk içeçeklerin etrafındaki buharlaşan su tanelerinin geri dönüşümü ile uğraştık barajlar göller bitti yani hemde hepsi başımızdan aşagı boşaldı! kaşıya geçicez çimlere bir bastık bataklık olmuş resmen :) ben inatla çizgilere basmadan aynı hizada yürürüm saçmalığı ile uğraşırken MORluHURİye geçti caddenin kenarından yürümeye başladı :D üstümüze sıçrayan yol sularına aldırmadan pis pis pasaklı pasaklı yürüdük baya da berduş göründük hee :) "aman be başlarım yağmura çamura" deyip (tabi içimden kısık sesle) daldım bataklığın içine o zor uğraşlardan sonra çıktık yola..




Baya yorulduk ve efor harcadık enerjimiz fln kalmadı o kadar feci durumdaydık!!! yürü yürü aaa bu arada kırtasiye işimizide hallettik yani vallahi yaptık. yürüdük yürüdük ve hala konuşuyoruz ikimizdede bi çene zaten aman allahım dillere destan maşşşşaaalllah bize, hadi "amin" deyin bakayım (: yanlış olmuş olabilir ama olsun. siz ne derseniz deyin. yürürken genç bir fidancık ama yolumuzu güzelleştiren fidancık eğilmiş rüzgar fırtına ona zarar vermiş yol yatmış duruyordu tam o sırada yaşlı bir süperman geldi ve ağaca yardımcı olmaya çalıştı ama olamadı çünküüü genç süpergirllerin yardımı gerekiyordu :) o kuvvet dolu mükemmel kaslarımız ile yaşlı süperman amcaya yardım ettik tabi sonradan yanımıza gelen gençsüpermanın katkıları ile fidanımız dimdik durdu başını göğe erdirdik yani burnunu da kaldırdık ohhh değmeyın keyfine ! tam gıcırında oldu herşey :) daha sonra başka fırtınalar zarar veremesin diye etrafına kale yaptık resmen.. action lara bakın beeee bunlar bir kaç saat içinde oldu heeee. 




Sonra yürüdük yürüdük evde ne uzakmış dimi? aslında değil biz çok dolu yaşıyoruz hayatı :P anammmm unuttum ki sonrasını. ve hemen süpergirlden yardım istedim o söylediiii benim süperannem var vallahi süper kadın onun eşi benzeri yok yani:) eve gittik sıçan gibiyiz karnımız aç sefil olmuşuz yollarda böyle çok kötü işte anla! herşeyden önce pis olduk pasaklı çamur içindeyiz çoraplarımız fln sulu sulu ıyyyyy çok kötü dimi :()  neyse bizim süpergirl içliköfte çok sever e bende severım ama o kadar böylee abartı değil arada canım çeker. dedik ki "anne karnımız aç bize içli köfte yap" valla hiç tekletmeden üşenmeden gecenın bi vakti yaptı bir de güzel oldu kiii mis missss offf canım çekti lan! öyle kalori fln dinlemeden gümlettik mideye misss missssss yedik yedik daha mutlu olduk :) bir zaten yemek yerken acayip mutlu oluyoruz:) bu nedenle hep yemek yiyoruz. Annemin bu durumla ilgili bir tezi var bilmiyorum ne zaman gerçek olur ya da olur mu ama sizle paylaşayım. böyle giderse silindir gibi olacakmışım şişko olunca da evde kalırmışım e kız kurusu olmak kötü bir şeymiş yani ben kötü şey yapmış bir kız olurmuşum :)

Özetle;

Mutluluğun formülü çok açık arkadaşlar. kuru çoraplar, temiz eller, ıslanmamış kıyafetler, kirlenmemiş saçlar ve sıcacık yemekler:) çok basit değil mi? :) her şeye rağmen yemek yemek mikemmmellll yağmurda yürümekte hatta koşmakta hatta dibine kadar ıslanmakta hatta çat çat lafları söylemekte hatta küfretmekte güzel:) ohhh ettim yaptım hepsini yaptık çok güzel oldu :) tadından yenmedi:) bir sonraki doğal afetimizde tekrarlamak üzere diyorum ve bu defteri kapatıyorum ;)


4 yorum:

MORlu HURİye dedi ki...

O gün ağaç için çok üzülmüştüm gerçekten de.. Sonra sevindim ama, ağaca el birliği ile yaptığımız yardım en duygunlandığım anlarımdan biriydi :)

Keşke yine içli köfte olsa, yesek..

Şu an bardaktan değil bildiğin kazandan boşalan yağmuru hatırlayınca üşüdüm ben.. Hasta olmak bile denize atılanlara değerdi dimi dimi kız kardeşim?? Sanırım hasta olan sen iken benim bu yorumu yapmam enteresan oldu:) Ben bilemedim, sen bil en iyisi...

uykumgeldiyine dedi ki...

O ağacı görüyorum hemen hemen her gün hemde:) Ve artık çok daha anlamlı geliyor orda fotosentez yapması. İçselleştirdim ağacı baya:))) 30' açı ile duruyor olması onun tekrar yıkılacağı anlamına gelmediği için içim rahat:)

Ayyyy evet yakın zamanda yapsın bizim süperanne. Yapar misss gibi yeriz :))) Yedikçe bidaaa bidaa bi daaa yerizzzzz hep yeriz biz aslında:)))

Oyyyy değmezmiiii o sktir etmelerimize her şey değerdi beeee :) yine ıslansam haftalarca hasta olsam yine yapardım yine yapardım :)))

colordeaf dedi ki...

Ne kadar yoğunsun Damlamm :)

uykumgeldiyine dedi ki...

Sormaaa Tatlımmmm :))) Fena yoğunum hemde ;)