Cumartesi, Kasım 05, 2011

Hayali sevgilim.. Bu yazı senin için;)



Yazıya nasıl başlamam gerektiğine bile karar verememişken başlıyorum kelimelerimi sıralamaya…

Selam=)                                                  Çok samimi oldu yani fazla abartı oldu sanırım.
Heyyyy ne haber?                                  Olmadı.
Keyfiniz haliniz nasıl efendim??:S     Oha lan bu da çok demode oldu…
Eyyy sevgili sevgilim:?                        Bu da olmaz arkadaş!!!

Neyse en iyisi konudan azcık bahsetmek. Zaten bahsedince benim zeka yuvası hayalim, hemencecik anlar. Yani çok zekidir ooooo J

Merhaba, uzun zamandır hayalini kurduğum ve sadece ütopyamda yaşadığına inandığım sevgili…

Nasılsın? Bence iyi değilsindir kesin. Henüz benimle tanışmadan nasıl tam olarak iyi olabilirsin ki??? Mutluluğu öğrenmedin sennnnn ;) öğretirim ben sana sen meraklanma J))

Sanırım seni reelde bulamayacak gibiyim, bunun imkanı yok gibi… küçücük bir ihtimal ama olsun. Olur da sen beni bir gün bulursun umudu ile düşünüp taşınıp yazıyorum. Zamanla bu yazı değişecektir elbet. Ben değişiyorum zaman değişiyor devir değişiyor her şey değişiyor bu nedenle düşüncelerim ve isteklerimde değişeceği için lütfen güncellemeleri de dikkate al J

Ayrıca iyi dinle! “””Kırıntılara karnım tok…””” Doydum baya… Önüme sunulacak güzel yemeğe diktim ben gözlerimi…

Neden sen diye soru soracak olursan eğer, sana çok fazla cümle kurabilirim… Ama cümlelerimi senden sakınırsam ve sen yanıtsız kalırsan üzülme! Yaşa gör diyebilirim;) sayacağım özelliklerin hepsine uymanı beklemem özel güçler edineceğime inanmamla eş değer. Bu nedenle böyle saçma düşüncelere girmiyorum ama en azından bir kaçına uysan hani süpperr olur heeee… Yarısına uysan demeyi öyle çok isterdim ki… J Kendimi kandırasım yok sanırım…

Neyse güzel sevgilim pür dikkat dinle ve kap bişiler ;) ;

-Alışveriş çok sevmem yani sıkılırım ben hemen. Sen benim yerime bana yakışacakları seçsen hızlı hızlı alışverişimizi yapsak beni yormasan? Hem zamandan da tasarruf ederiz!
-Sanal ortamdan uzak olsan meselaaa?? Cep telefonu özgürlüğü kısıtlamaz sadece çok haşır neşir olmasan benim telefonum ile? Yani paranoyaklık hoş bir durum değil bunu anlatmaya çalışıyorum;)
-Yapışkanlı notları sevsen ve o notlar ile tesadüfen karşılaşsam?
-Yürümeyi sevsen?
-Gezgin ruhun olsun ayrıca! Böyleee yaşlanıp pineklemeyelim  zaten… Karavan olsun ya da motorlarımız olsun ya da aynı arabanın farklı renklerine sahip olalım çıkalım gezintilere… Bi anda şehir dışında bulalım kendimizi…
-Gün batımını Mardin’de hadi en iyi ihtimal Kapadokya’da izleyelim demeyi ne çok isterdim biliyor musun? Böyle anlık kararlar alıp beni ordan oraya sürüklesen? Hiiiç hayır demem! Gerçekten dememJ   İzci yemini ediyorum (parmaklarımı birleştirdim) inan bana!
-Eski rüyalarını kabuslarını unutsan? Böyle mıymıy gelmesen bana? Hiçbir şey yaşamamış gibi davransan?
-Waffle çok sevdiğini söyle yanağına bi öpücük kondurayım hemenJ
-Hatta tatlı canavarı olduğunu söyle bana.
-Sabaha kadar konuşabilecek kapasiteye sahip olsan mesela?
-Güzel yemekler yapsan?
-Taşırmadan kırmızı oje sürmeyi biliyorsan hadi evlenelim;!
-Opera ve baleye  benden önce biletleri almış olan bir eş hayal etmek istiyorum… Bunu gerçekleştirebileceğini söylesen bana?
-Sesin umrumda değil sadece şarkı söylesen? Ve benim şarkı söylemelerimi hayranlıkla dinlesenJ (zorluyorum sınırları)
-Braveheart senin de en sevdiğin filmlerden olsa? Hatta sende fantastik sevmesen çok duygusala bağlamasan?
-Ya da saçma sapan bi sahnede ağlayabilsen?
-Beyaz dişlerin olsun emi!
-Sigara kokmanı istemiyorum zaten sigara kokan biri ile çok uzun süre yan yana oturamam bile! Bunu bil bence!
-Saki hep sen olsan? Birlikte içsek içsek içsek ve sen iyi olsan J Deli gibi içsen ve sarhoş olmasan?
-Her konuya ortadan bakabilsen? Din siyaset spor vb konularda her iki uca da eleştiride bulunabilsen? Holiganlığı sevmesen?
-Sporun herhangi bir alanını çok sevsen maçları fln izlesenJ
-Trafikte yol isteyenlere yol verenlerden olsan ve çok iyi araba kullanabilsen?
-Apocalyptica sevsen dinlesek birlikte hatta Beethoven 9th symphony en iyilerin arasında olsa?
-Temiz düzenli ve emir kiplerini lügatinden çıkarmış olman çok yakışırdı sana eminim;)
-“Ya da”nın ayrı yazılışı, dahi anlamında ki de’nin yazılışını istisnasız kullanıyor olman beni çok feci etkilerdi. Hele bir de herkez*deyil gibi kelimeleri görünce miden bulanıp kullanana şaplak atasın geliyorsa bayılırdım sana;)
-Kıskanmam, vallahi öyle saçmalıkları sevmem. Ayrıca arkadaş gibi olsak cici cici…
-Önem ver değer ver çok sev ama hayatının merkezi yapma beni. Sıkılır gidersem kalırsın ortada… Ayrıca sıkma da… Bunaltma yani! Adam ol! J
-Beyin fırtınaları kopartalım..
-Tartışalım ama kavga etmeyelim sonra başım çok ağrıyor benim…
-Yanında topluklu ayakkabı giydiğimde sinir olmaJ bunun için lütfen boyunda uzun olsun.. ;)
-Demir Demirkan’a duyduğum beğeniyi bil olur mu! Sonra söylemedin deme.
-Dedikodu yapma! Gıcıkkk olurum. Erkek dediğin azcık ketun olur.
Az dedim abartma olur mu?
-Ufak tefek sorunları o an unut, o zaman hayat güzel oluyor vallahi J
-Teoman seninde en çok dinlediğin şarkıcı olsun mu(:
-Yağmurda yürümeyi seviyorsan bir de kulaklıkları takıp hiç konuşmadan yürüyebileceğinin garantisini veriyorsan tadından yenmesin lanJ
-Hayvanları sevsen böyle mamalar alsak onlara?
-Yüksekten korkma olur mu? Adrenaline bayıl hatta. O zaman bende sana bayılırım=)
Neyse şimdilik bu kadar geldi aklıma. Daha çok şey eklerim ben, gerçekten!. Hem öyle bir durumda senin şansın artmış olur mutlaka benzeyen bir şeyler bulursun ama n’olur çok şey bul olur mu? Ayrıca buradakilerin çoğunluğuna uyuyorsan ulaş bana. Ulaş ki seni koruma altına alalım. Olmazsa müzeye koyarız. En iyi ihtimalde Doly gibi klonlanırsın. Emin ol bir çok kadın seni isteyecektir;)


İşin geyiğini bir kenara bırakmak gerekirse...
Baktım herkes bir hayal adam tasviri yapıyor, hayali sevgililer ile yaşıyoruz, her yerde onlardan bahsediliyor! Google amcadan bakalım neler yapılmış diye bakınmaya başladım. Öyle ilginç kriterleri var ki insanların... Çoğunu nefes alsın iyi olsun yeter diye çıtayı çoktan düşürmüş bile. Kimi de çok abartmış kendini pohpohlamış sadece... 
Onlarla biraz dalga geçerek, biraz geçmişe geleceğe mesaj göndererek, laf sokarak, geyiğe sararak yazalım dedim. Bence keyifli oldu...



Hiç yorum yok: