Pazar, Kasım 27, 2011

Huyum kurusun.



Merhaba, ilginç günlerim olmaya başladı benim. Hiç adetim olmayan eylemlerde bulunmaya, bunları düzenli hale getirip hayatımın parçası yapmaya başladım bile. Bu arada havalarda iyice cozuttuuu yani hiç beğenmiyorum hallerini tavırlarını. Böyle bir afra tafralarda! Ne ayak anlamadım? Şu sıralar sabah 6 da kalkmaya başladım (mecburi). Yoksa delimiyim o saatte uyanayım? Hava öyle soğuk oluyormuş ki hiç bu kadar üşümemiştim. Sabah kalkacağım saati erteleye erteleye çıkamıyorum yataktan miskin miskin sıcacık birkaç dakikanın pazarlığını yapar hale geldim. Sakide hep uyuyor bu sırada. Tabi anne üşümüş umrunda değilll!!! Evlat evlat dedik o da fos çıktı! Hey yarappiiim..



Son dakikaya kadar yatakta yarı uyku halinde yatarken bir anda çıkıyorum ama o da ne! Buzz gibi. Dişlerim birbirine çarpıyor, burnumun ucu üşüyor, hatta içim titriyor resmen… Bu hengame arasında annem peşimden yaptığı tostlar ile koşuşuyor hatta kapıdan çıkarken bile bir şeyler yedirmeye uğraşıyor. Canım annem işte! Bir tanedir ooooo.



Bir yandan tostumu yemeye çalışıp bir yandan giyiniyorum ve apar topar evden çıkıyorum. Dışarısı daha soğuk. Hava bile aydınlanmamış tam olarak. Sabah ayazı var yaaa offf! Otobüse bindiğim an nirvanaya ulaştığım an oluyor resmen. Yolda kitap okumayı çok severim yani hergün geçtiğim bildiğim yollarda. Ama sabahları insanları izlemek çok daha keyifli oluyor. Güneşsiz havada güneş gözlüğü takan takıp takıştıran süslü püslü teyzeler çok şeker ama fena komik geliyor gözüme. Bi anda gözlüklerini çıkartasım geliyor. Bir de gıcıklığım üstümde. Başımda yer vermemi bekleyen orta yaş teyzeleri görüyorum görmezlikten gelip her durakta inecek(miş) gibi yapıyorum yaaa. Başımda inene kadar bekliyorlar. O sırada yaşlı bir amca görürsem kaçırmayıp hemen yer veriyorum ki yüzlerini görmelisiniz. Orası benim hakkımdı çocuk! Der gibi bakış atıyorlar. Tabi küfürlü gözleride es geçmemek gerek.

Aaa buarada fevkaladenin fevkinde gelişmelerden bahsetmedim. Bir dönem ben çok kilo aldım resmen 2 beden büyüdüm. Hatta eski halimi bilen herkesin gözlerinde dillerinde aynı cümleler. “Damla ne oldu sana!”. Üzülüyordum gerçekten bu duruma ama ne yapayım. Hatta eski erkek arkadaşım bi yerde görmüş fotomu başka bir arkadaşıma sormuş “Damlanın sağlık problemi mi var?” diye. Çok gülmüştüm bunu duyunca. Neyse ki geçti gitti. Guatr ve gece yenilen yemekler öldürdü beni. Sonrasında pantolonlarımı ayırmaya başladım içlerine giremiyordum. Bu durumda beni mutsuz ediyordu. Veee tekrar kıyafetlerim ile aramı düzelttim. Artık çok tatlıyız. Kotlarımıda çok severim. Kıyafetlerim ile aramda bir bağ kurarım hep. Sevgi doluyuz anlaycağın. Neyse şimdi de ufak bir problemim var. Kilo aldığım dönemlerde severek aldığım kıyafetler olmuştu. E onlar olmuyor? Bol gelmeye başladılar…



Neyse ben onları kenara kaldırmaktan mutluluk duyacağım. Üstümde güzel durmayan bir şeyi sevmem. Yanımda güzel durmayanı da sevmem;)

Ahaha lafımıda sokarım derdimi de anlatırım. Tipik Damla olayı.

Yatmadan önce 3 tabak yemek yedim tıka basa doydum hatta yerimden kıpırdayamayacak kadar doydum. Sonra yatağıma yattım ve kalktığımda acıkmıştım. Fena acıktım. Karnıma kurt girmiş olmalı. Uyandığımda ise bana büyük bir süprizzzzz başım ağrıdan çatlıyor. Hiç ağrımazdı noluyor anlamadım! Huyum suyum değişti resmen!

Şu sıralar bir de, yaşlı dersem ve bir gün denk gelir okurlarsa ayıp olacağından orta yaşlı hatunlarla çok sık biraraya gelir oldum. Çok keyifli çok eğlenceliler. Geçen gün kalkıp bilmediğim halde roman havası oynamaya çalıştım. Hatun işveli işveli döktürürken ben şapşal şapşal oynamaya çalışırken epey komik görünüyordum.
Bu sırada onlardan Aşk konusunda öğütlerde almadık değil. Büyük sözü dinlemek gerek buna kanaat getirdim yine ve yeniden.


Eşini iyi seçmek gerekirmiş. Bununda onlarca kriterini saydılar. Haklı buldum. Mantıklılardı... ve mutlu evlilikleri vardı... 25-35 yıllık evlilerin tecrübelerine kulak asmak iyidir sanırım;) Herkesin aşık oluşları başlangıçları farklı başka güzeldi... Güzel başlangıçlara diyelim...


Bu arada romantizm önemliy(miş)!

Müzik listemi de değiştirdim güzelde oldu bence. Tadına ilk sahile doğru tek başına yürüyüşte baktım. Çok güzeldi şarkıları karışık çaldırmama rağmen sıralama iyi oldu. Hava da deniz de çok güzeldi şansıma. Mutluydum yani. 



Neyse Saki beni yatak gibi görüyor olmalı nerde görse çıkıp yatıyor bi güzel uyuyor. en son omzumda ayakta uyuyakaldı. sıpa sıpa sıpaaaa anası yesin onu der yazımı bitiririm. 

Hiç yorum yok: