Pazar, Kasım 13, 2011

Neden yazıyorum? Neden blog...?

Unutkanım ben… Hemen her şeyi unutabilme yeteneğine sahibim. Yani o kadın zekası bende yok esasında. Bir şey olur ve unutmazlarya bir ömür akıllarındadır ellerinde hep kozları vardır. İşte ben onlardan hiç olamadım… Konuşulanları geçtim, olayları bile çoğu zaman anımsayamadığım oldu. Çok dertliyim bu konuda… Sevgili ile girilen tartışmalarda unutkanlığım yüzünden çemkiremedim hiç… Ya da beni çok kırdığını bildiğim birini görünce neden kırdığını anımsayamadığım için bir şey olmamış gibi davrandım çoğunlukla. Durum böyle iken bu duruma bir dur demem gerekiyordu sanırım…

Ne yapabilirim diye düşünürken günlük tutmaya karar verdim. Öyle şirin defterler bile aldım. Hemde çok yaptım bunu ama hiç yazamadım… Tembel insanım yazmaya üşeniyorum zaten sıkılıyorum hemen. Bi de yazım baya çirkin… Ne yapayım herkesin el yazısı güzel olmayabiliyor… Benimki o kötülerden işte.

Sonunda blog almaya karar verdim. Yaşadığım olayları hislerimi tepkilerimi unutmayayım diye yazmaya başladım. Çokta sevdim kendilerini. Eğleniyorum yazarken. Aptala yatıp dalga geçmeleri çok severim onu buradan yapıyorum. Laflarımı ulaşması gerken yere ulaştırıyorum. Bir de eski yazılarımı okuma alışkanlığım var. Sürekli durum güncellemesi halindeyim ruh halimin aşamalarını gel gitlerini gözlemliyorum. Bu mükemmel bir olay bence. 2038 yılında hala yazıyor olmayı ümit ediyorum ve o zaman bu tarihlerdeki yazılarıma bakıp neler düşüneceğimi de merakla bekliyorum. Cümlelerim düşüncelerim ne denli değişecek, yaşanmışlıklarım benim kişiliğimi nasıl etkileyecek, kimler olacak kimler kalacak kimler gelecek… Daha kaç kişi için bir şeyler hissedeceğim bunlarıda merak ediyorum. Bunu öğrenmenin güzel bir yolu bence…

Blogumu seviyorum…

Burası benim…

İyi ki almışım diyorum;))

Son olarak tanımadığım insanlarla konuşasım var... Yeni cümleler okuyasım var...

Hiç yorum yok: