Cumartesi, Kasım 12, 2011

Sen gitmeleri seversin...

Biriktirip atmıştım kuytularıma sana ait her şeyi
Onca zaman saklayıp bir kere bile gün ışığına çıkarmamıştım
Bir damla yaştın gözümde…
O yaş aktı
Yanağımdan süzülürken rüzgar akıp gitmesine izin vermedi…
Yüzümde kurudu…
Yine benden gidemedin
Oysa sen…
Sen gitmeleri seversin…
“gitme ile başlayan cümlelere
“geliyorum” ile başlayan yanıtları veren…
Sonra sözde gelen yine sensin…
Bu sefer gelme!!!
Düşlerimde kal… 

11 Ocak 2010 Pazartesi, 09:17


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazılanlar , kelimeler , harfler aslında çok derinden gelmiş okadar içtenlikle yazılmış ki. İnsana hissettiriyo , ruhuna dokunuyo sanki. O kadar güzel yazmışsınki her bi yazılan birbirini çok güzel şekilde tamamlıyor. Yazılarının devamını sabırsızlıkla bekliyorum :) -Emre-

uykumgeldiyine dedi ki...

Teşekkür ediyorum önce. :)

İnsanların yaşanmışlıkları birbirine ne kadarda çok benziyor... Farklı bedenlerle benzer duyguları yaşamak aslında kulağa hoş gelse de ürkütücü bir durum bence.

Son olarak Emreee sen de blog alll :)))