Perşembe, Kasım 03, 2011

UykusugelenKIZ'ın rüyaları:)





Geçen gün öyle kötü rüyalar gördüm ki etkisinden kurtulamadım resmen. Çok kalabalıktı günlük güneşlik havada lay lay lay modunda mutluluk tablosu çiziyorduk sonradan olacakları bilmeden J. Daha sonra bi anda karnım acıktı (ben acıkınca çok sinirli oluyorum L ) tam yemek yiyeceğim pembe cüzdanımı kaybettiğimi fark ettim! Olamazdı, kaybedemezdim. Bari yemek yedikten sonra kaybetseydim diye düşündüm ama çok üzüldüm. Aç kaldım. Mutsuz oldum. Az yemek  yiyip waffle yerim diye planlar bile yapmıştım J. Offf her şeyi planlamanın verdiği mutluluğun bir anda yerle bir olması ne demek bilir misiniz? Ben bildimL. Çok üzülerek öğrendim…

Sonra çok sinirli oldum sanki kafamın üstünden dumanlar çıkıyordu…

Çiçekler, böcekler, kuşlar, meyveler, insanlar, miyavlar, havhavlar, nehirler, okyanuslar, balıklar, birikintiler, aşıklar, maşuklar, mutlular, cinler, periler, kibrit insanlar, çukulata evler, her şey görülebilinir rüyalarda ucu açık yani. Işınlandığımı fln gördüğüm çok olurdu ama bu kadar ağır bir rüya ile hiç tanışmamıştım. Korku filmleri gibiydi.. Mutsuzluk acı hüzün keder gerilim ekşın hepsi vardııııııı J


Hep böyle korkunç rüyalar görmüyorum tabi. Gayet şirin laylaylayyy mutlu eğlenceli güzel rüyalarımda oluyor... Ama onları hatırlamıyorum hiç hatırlayamadım... Sadece sabahları çok şeker uyanıyorum öyle rüyalarım olunca :))) meselaaa şarkılar söyluyorum :D hem de tüm günnnn:))) 


Neyse bu sıralar zaten uyku ile aramda sorunlar var birbirimizi bu kadar severken nasıl ayrılıyoruz anlamıyorum onsuz yapamazdım yastığım yorganım her şey bizi birbirimize bağlardı. acilen uyku düzenime dönmeliyimmmm... :( uykusu gelen kızın uykusu gelmiyor artık :(((( çözüm bulmak gerek!!!



Hiç yorum yok: