Cumartesi, Kasım 12, 2011

zaman mı yanlış??? geleceksin...gelmelisin...


Hoşgeldin...
Bu gece rüyamdaydın
yine bi göründün ve hemen arkanı döndün
yüzünü göremedm ama sendin !!!
sıcaklığını hissetmemek mümkün mü?
kalbımın atışlarını duymamak...
taa uzaktan gelen etrafımı sarmalayan kokunu almamak...
o an nasıl heyecan yaptı kalbim bilemezsin
salıncakta sallanırken insanın içi çekilir ya onun gibi bişey işte...
yanaklarımdakı kızarmayı sıcaklığından hissedebiliyordum...
avuçlarımda terledi...
görmeliydin o halimi...
birine böylesine tutkuyla aşık olmak... bağlanmak... sewmek...
ben uzandım...sen kayboldun...
ellerine dokunmaktı tek istediğim
bi parça huzur...
tarifi olmayan mutluluk...
aniden kayboluşların
aniden gelişlerin...
aniden...
ani...
yine sen hep uzaksın...
hiç gelmedin...
gelemedin...
zaman mı yanlış?
belki de...
ama geleceksin gitmemek üzre geleceksin...
o zaman işte uzandığımda sana dokunabilmeyi
ellerini tutmayı...
o sonsuz huzuru bulacağım...
kızaran yanaklarımı sen göreceksin...
terleyen ellerime sen dokunacaksın...
kalbimin atışlarıyla dalga bile geçeceksin...
ama geleceksin...
gelmelisin...

27 Aralık 2009 Pazar, 20:50 


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazılarını oldukça seviyorum özellikle bu yazıyı ayrı bi seviyorum beni en çok etkileyen yazılarından birisi bu bu şekilde yazmaya devam et nolursa olsun vazgeçme :) -Emre-

uykumgeldiyine dedi ki...

Bu iki deneme eskilerden kalanlardan. Şu an yaz desen böyle yazamam duygularımı köreltmişim sanırım :)