Pazar, Aralık 04, 2011

Hayal Adam... Senin için..





Heyyy sennnn nerelerde kaldın öyle ???? 
çok beklettin... 
bi an hiç gelmeyeceksin sandım... 
...
offfff bahaneler bahaneler
neden sürekli bahanelerin ardına saklanıyorsun??? 
sen ne biçim adamsın bu kadar sevilirken
seni hayallerimde bu kadar süslemişken neler yapıyorsun öyle ... 
tam oldu derken ya ben tutuyorum sen bırakıyorsun 
. . ya da tam tersi (...)
kaybediyorum seni aklımın odalarında 
gördün mü seninde odan var 
hemde içlerinde en güzeli... 
ve anahtarına sadece sen sahipsin 
sende kaybedersen eşi yok... 
başka boş oda da yok...
bu sıralar kimin yanında mutluysam ona gıdıyorum
bu uzun yollara neden olsada yapıyorum 
neler var senle paylaşmaya fırsat bulamadığım bir bilsen...
Ankara değilmiydi aşkın en zor olduğu şehir???
zormuş...
belkide yokmuş...
ya da ben kaybettim...
kimbilir bi gün karşılaşırız sıcak birer simit yanındada sıcacık çaylarımızla otururken
ben derim sana "aşk...güzelmiş...bak heyecan var içimde kalbim sığmıyor yerine..."
sende geç kalmışlığına bahaneler uydurursun ama romantik cümlelerle...
son yudumlarımızı içtikten sonra kalkarız...
soğuk havada yürümek güzeldir...
hele Ankara'da başkadır...

26 Aralık 2009 Cumartesi, 17:49



11 yorum:

Yusuf Akıncı dedi ki...

Güzeldir hayal adamın hayalini kurmak.. bi o kadar da loştur yapacakları düşünmek;ama demem o ki hayal adamı bekle gelirse şansın yaver ya gelmezse..?

uykumgeldiyine dedi ki...

Çıtayı yüksek tutmakta, hayallere her geçen gün yenisini eklemekte fayda var. Nasıl olsa eksilecek çoğu şey.

Hatta "tanıdıkça geçecek".

Olayda tam olarak burada güzelleşiyor... Kişi bu nokta önemsiz kalıyor. Önemli olan, onun için yıllarca süsleyip püslediğin özene bezene hazırladığın elbiseyi ona giydirdiğin an o kişinin senin hayaline bürünmüş olması oluyor...

yine de şansımız yaver gitsin emi :)

Yusuf Akıncı dedi ki...

O kadar açık ki kurduğun cümleler kifâyetini aşıyor..
Anladığım şeylerden biri de hani biraz poliyanacılık senin için hayal adamın gelmesi önemli deiğilmiş gibi..
.............Benim için,ben önemliyim ne hissettiğim önemli,benim için ben varımcılık seziyorum.. Kendine esir etme kendini nihayetinde 'Hayal Adam'ında Kendi dünyası var ve kendi hissleri!!
'Tabi Kendini de hissiyatlarından ayır demiyorum.' :) Gayet Ssamimiyim :)

uykumgeldiyine dedi ki...

Hayalperestim güzel hayaller peşinde...

Herkes için kendi önemlidir en çok.. Sadece bunun dışa vurumu yani yansıması farklıdır. Oranlar değişir. Aslında bende de görünen taraf söylediklerinle paralel.

Hatta istemem yan cebime koy durumu var bu yazıda. Gelmese de olur ama GELSİN. Bekleyerek yaşlanmamak gerek sendromu var yazının içinde dibinde.:)

Hem belki de "Hayal Adam'ın hayalide olabilirim." Çokta güzel olur. Farklı dünyaları değiştirmeden yaşamak her zaman kulağıma hoş gelmiştir.

Ayrıca bende gayet samimiyim. :)

Yusuf Akıncı dedi ki...

öyle ki gelicek olan hayall adamın hayalide sen olucan kuşkusuz;gelmeyen kendi kaybetmiştir .p :)
..eeehh bu nacizane dökülen yazılarına dicek bişe kalamadı umarım gelir Hayal Adam bizde bunu okur güleriz:)
'gayaet samiyim!' :)

Adsız dedi ki...

http://youtu.be/FzFzcWaX3zE

Yusuf Akıncı dedi ki...

evet Adsızz dediğin gibi...
....Heerseysin 'uykumgeldi' bırak hayal adamı gelsin seni bulsun. ;))
Tabi yolu biliyosa!!!!

MORlu HURİye dedi ki...

Hayaller hayata dair eksik kalmışlıklarımızı tamamlayabildiğimiz savunma mekanizmalarımızdır. Sanırım senin hayal adam ‘düş’üncen de bununla alakalı gönül incisi.. Çünkü hayallerinde var ettiğin 'o adam' dır sana dair olan, seni sen yapan.. İşte tam da bu nedenle hayal adam sensin aslında.. Hem insan en çok kendi ile tamamlayabilir kendini, kendisi ile bütünleşebilir.. Dimi ama?

''bu sıralar kimin yanında mutluysam ona gıdıyorum'' ben de neden bu kadar çok yemek yemeye gidiyoruz diye düşünüyordum. Artık anlıyorum :) Olmazsa otantik'e kumpir yemeye gidelim biz, özledik :))

uykumgeldiyine dedi ki...

bugünde konuştuğumuz gibi aslında. tutku gerek her şeyden önce. ancak bu tutku kişiye dair tutku değil. işine hobine bilgiye duyulan bir tutku olmalı. eğer bir kişiye tutku ile yaklaşırsan tutkunun büyüklüğü ile aynı oranda kırılganlığın artar demektir. böylesine eşsiz bir duyguyu geçici kılarak arka fonda bırakmak ona yapılan büyük haksızlık olacaktır. bu nedenle tutku gerek...

elbette benim hayal adamım hayalimde. ve onun ete kemiğe bürünmüş hali olmayacak... o benim eksik kalan kısmım yani kendimi tamamladığım yanım... insan en çok kendisi ile tamamlar kendini demez misin sen? işte bu da böyle bir şey...

uykumgeldiyine dedi ki...

ahahaha çok güldüm sıpaaaamm. yemek yemek güzeldir. yemeksiz olmaz. candır. cana can katan asıl candır. evet gidelim de yiyelim:) başka yerlere de gidelim dimi dimi dimi :D

uykumgeldiyine dedi ki...

Yusufff teşekkür ediyorum... Ben bırakalı çok uzun zaman oldu gelmesini bekliyorum. Belki de gelmemesini seviyorum.:)