Perşembe, Ocak 26, 2012

Bap bap bap baraaaa! Şaaaala la la la li la la.


Zazzzzzzz!
İlk dinlediğimde çok sevmiştim inanılmaz keyiflendirmişti beni. E sonrasında da sevdim. İlk dinlediğimde sevmiştim deyince sonradan az sevmişim gibi bir görünüm çizdim ama öyle değil. Hatun çok şirin sevilir yani. Neyse geçenlerde tesadüfen Türkçe'leştirilmiş halini buldum. O da keyiflendirdi. Sözlerine bayıldım. Alt tarafta sözlerini de şarkıyıda paylaştım hadi keyiflenin şirin şirin.
Hatta sözlerinde de en en en sevdiğim kısımları tırnakla belli ettim;)
Ben keyiflendiğimde gülümserim.. Bu şarkı beni mutlu ediyor. Sizde gülümseyin... 


ya gel ya git artık aklım iyice karıştı
ünlemler soru işaretleriyle yarıştı
dün mü daha uzakta kaldı,yoksa yarın mı bapbapbara
zorlamıcaksın eğer olmuyorsa
"hiç taş atmayacaksın sekmiyorsa"
"kalbimde ince çiziklerden hafif retro bir hava…"
bi dur bi git artık aklım iyice karıştı
kalbim aklımla bi küstü bi barıştı
elele yürüseydik dedim hep yokuştu bapbapbara
bugün hangi gün bana senli olan lazım
terazi dengesiz bi çoğalıyorum bi azım
şımarık sayılmam;) bi sana geçiyor nazım
ya gel ya git artık yollar iyice karıştı
hiç yeşil yoktu hep kırmızı ışıktı
nefesimi kesen hep aynı bakıştı bapbapbara
"beraber yaşlansak nasıl olurdu acaba?
ısrarcı değilim sadece ufacık bi rica 
rengarenk olurduk iki yarım tamamlanınca…"


Ne kadar da şeker söylemiş aferim kızımıza! Şarkılar beni keyiflendiriyor bu sıralar. Çünkü keyiflenmeye ihtiyacım var. Havalardan mı bilmem insanlar bir tuhaf oldu... Uzaklaşıyorum canımı sıkanlardan, istemeden..
İyi mi kötü mü bilemem ama öyle şeyler yapıyorum işte.
Keşke kimse değişken olmasa ve kötülükleri olmasa yüreklerinde...
Kötülüğü hissedince mutsuz oluyorum ya! Kötü insancıkları onlardan daha kötü olan diğer insancıklar kovalasın emi!
hıhhhhh bedduamı da ederim lafımı da söylerim ohhhhh!!




4 yorum:

Adsız dedi ki...

http://youtu.be/Fmrp2XnYum4

tospik

uykumgeldiyine dedi ki...

eheh bu şarkıda mutlu eder hayal kurdurur ve gülümsetir beni.. Teşekkürler gülümsememi sağladığın için

kevser kanar dedi ki...

Güzel:))

uykumgeldiyine dedi ki...

teşekkürlerr :)