Pazar, Ocak 29, 2012

ilk iş günü stresi ve eksik yanım!


Yarın ilk iş günüm ve bir yanım eksik olacak. Tuğçe'min sms hakkı bitti bu durum beni mutsuz ediyor. Avea onun hattı ve sorun yaşıyorlar operatörüyle. Yani sms bitti ama var gibi görünüyormuş ama yok kızın smsi. Yalan mı söylüyoruz hayret bi şeyler!!! Arayıp konuşunca da geçiştirmişler. En sonunda ben arayıp kavga edeceğim. Çok kızdık sinirlendik. Keşke Tuğçe'min smsi olsa. Onla mesajlaşmak keyifli oluyor.

Hatta msjlaşmalarımızda dedikodu niteliğinde eğlenceli bazı kısımları kaydediyorum yakın zamanda paylaşabilirim. 

Neden bir yanım eksik. Çünkü sıkılabilirim. Sıkılma ihtimalim yüksek Tuğçe'nin de sms i yok e öyle olunca bir kaç kat fazla sıkılabilirim. Zaten onca erkeğin arasında çalışmak kasıntı bir durum...

Bana şimdiden kolay gelsin. :(

2 yorum:

MORlu HURİye dedi ki...

Avea!!! Benim gibi sakin yapılı bir hatunun bile küpler ile yakın ilişki kurmasına sebep olan operatör!! Cümlelerimin sonuna nokta bile koymaktan çekinen, iki noktanın naif yapısını seven bana ünlemli cümleler kurduran kurum!!

Sanırım bu sefer arama ve kavga etme zevkini sana bırakamayacağım Damlam.. Çünkü sinir katsayım artsın ki daha bir güzel çemkireyim diye beklemekteyim. Bir kaç aylık iç sıkıntımı aveadan çıkarmam kuvetle ihtimal..

Eksik kalmazsın ki sen ben varken hiç bir zaman.. Ben sana ulaşmak için her türlü girişimi gerçekleştirir ve her olasılığı olmazlar ile birlikte uğruna seferber ederim.;))

Ayrıca musmutlu pek bir başarılı geçsin ilk iş günün.

Ve de severim seni.. Çok çok da öperim :)

uykumgeldiyine dedi ki...

eheehe avea allah belanı versin emi körolasıcalaaaaarrrrr sizziiiiiii.. Aklıma babaanne küfürleri etmek geldi ama bu konuda pek birikimim olmadığını farkettim:) Koy kuzuummm ünlem koy valla bak rahatlatıyor insanı. Önceleri ünlemi küfür gibi algılar ünlemli mesajlar sinirimi bozar üzülürdüm artık ben de ünlem koyabiliyorum. Hoş oluyor dene ;) avea vesile olsun buna hatta.

Aşk olsun sana... Bilmez misin operatörlerle kavga etmeyi severim. Hatta dün bir arkadaşım bana "delisin, cazgırsın" dedi sanırım haklı... hı ne dersin??

Yerim laaannn seniii! Tek lokmalıksın vallahide billahide..

Günüm otobüsteki insanların tuhaf kokuları arasında başladı hadi hayırlısı. Daha bir sürü dedikodu yapıcam burda ehehe:)

Ve de seviliyorsun kocaman kocaman sarılıp kocaman kocaman öperim seni saygılar sevgiler efendim. :)))