Çarşamba, Ocak 25, 2012

Kimyager'miş gibi yaşamak... içimizde yatan kimyagercikler...


Buldum!!! 
Heyyyy buldum! 
Sonunda buldum! 
Nidalarını olabildiğince sık duyanlardanım hatta söylerim bile.  Bulmasam bile buldum gibi olur ya ondan derim. Evet şekerdir o karışık duygu yoğunlukları... Karışıktır yani, sonrasını da biz karıştırırız. 
Aslında karışımlar hep ilgimi çekmiştir. Böyle atmasyon yemekler yapıp ortaya mükemmel sonuç çıkartan insanlar var ya! Bayılıyorum onlara. İyi ki varlar.. Onlar hep karıştırsınlar, yeni yeni şeyler bulsunlar. Bulsunlar! Karıştırsınlar, eski kalıplardan soyutlasınlar... 
Yenilikler iyidir. Candır;) 
Zaten hep yenisini bulmak isteriz, daha iyisini en iyisi bizim olsun diye uğraşıp dururuz. 
Yetinmeyiz, yetinmeyi bilmeyiz. Elimizdeki her şeyi dibine kadar kullanır sonrasında arta kalanları birleştirmeye bile çalışırız. Bu durum tıpkı bir yemeği ısıtıp ısıtıp yemek gibi, yani olabildiğince çirkin. Isıtılmış yemeklerden de nefret ederim ayrıca. Az yapıp hemen bitirilmesi gerekir diye düşünürüm. Çünkü tadı bozuluyor sevmiyorum midemi bile bulandırabiliyor.. Vallahi! Hatta bu mikemmel huyum yüzünden gece eve geldiğimde yaptığım yemekleri ertesi güne kalmasın diye yediğim için bir anda inanılmaz kilo aldım bildiğin şişko oldum yani. Ama ne yapayım israfta sevmiyorum offffff! Çok yedim çok şişko oldum:) Konu yine nerdeeen nereye saptı... Hemen kafamı toparlayıp başlıyorum anlatmacalarıma...


Gördüğüm güzel fotoğrafları, çizimleri hemen kaydederim. Bu nedenle çok fazla resim vardır bilgisayarımda. Bu durumu da çok severim yani hoşuma gidiyor güzel şeylerin benim olması. Bu çizimde onlardan biri.
Sevdiklerimden... Yapanın ellerine sağlık. Ne iyi etmiş düşünmüş çizmiş boyamış bir de paylaşmışşş. 
Neyse,
Çizim, çok güzel değil mi? 
Aşkın bir nevi özeti gibi aslında... 
Gördüklerimi görebilseniz ne demek istediğimi şıp diye anlardınız ama eminim ki benden çok daha derine inip bakanlar olacaktır... Biliyorum ki ortak söyleyebileceğimiz şeylerde vardır. Mesela aşkın "iki kişilik" olması... 
 Aşk işte, hatta "aşk olsun" onlara, çizimdeki şirinciklere...

Aslında uzun uzun yazasım konudan konuya atlayasım vardı ama bu resimlerde kalsın bu yazı.. Zaten düşününce yazacaklarımın özeti niteliğindeler. Öyle işte... Özetle böyle. (..,)

Hiç yorum yok: