Salı, Ocak 17, 2012

Kızların milli marşı.



Yo kızlar bunu haketmiyoruz
Yo kızlar bunu kabul etmeyelim

Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık
Sorduk neden yıprandık yıprandık yıprandık
Biz onlardan hoşlandık hoşlandık hoşlandık
Şimdi niye zorlandık zorlandık zorlandık

Bir o kadar basitti ki denklemleri
İki o kadar güçsüzdü ki eklemleri
Üç kontrol etmek bebek işi
Yormadan sormadan sormadan yormadan

Bir sarardık biz onları dolma gibi
İki çalardık biz onları zurna gibi
Üç sererdik yolları çarşaf gibi
Yormadan sormadan sormadan yormadan

Çıtaları kaldırırdık çıtırlara on basardık
Haydi hop hop atlatırdık hey gidi günler hey
Uzun uzun anlatırdık espriler patlatırdık
Haydi top top yuvarlardık hey gidi günler hey

Bekletirdik seslenirdik yüklenirdik hey gidi günler hey
Esnetirdik esnetirdik pes ettirdik hey gidi günler hey

Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık
Sorduk neden yıprandık yıprandık yıprandık
Biz onlardan hoşlandık hoşlandık hoşlandık
Şimdi niye zorlandık zorlandık zorlandık

Bir o kadar bellidir ki hedefleri
İki seks para ve futbol hep sohbetleri
Üç bunu yönetmek bebek işi
Yormadan sormadan sormadan yormadan

Çıtaları kaldırırdık çıtırlara on basardık
Haydi hop hop atlatırdık hey gidi günler hey
Uzun uzun anlatırdık espriler patlatırdık
Haydi top top yuvarlardık hey gidi günler hey

Süslenirdik güçlenirdik yükselirdik hey gidi günler hey!!!
Esnetirdik esnetirdik pes ettirdik hey gidi günler hey!!

Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık
Sorduk neden yıprandık yıprandık yıprandık
Biz onlardan hoşlandık hoşlandık hoşlandık
Şimdi niye zorlandık zorlandık zorlandık
Yıprandık yıprandık

“Bütün kızlar toplandık” Nil ne güzel söyledin sen bu şarkıyı! Ne iyi ettin de söyledin. Yoksa ne olurdu bizim halimiz? Keyiflendirirken, tek bir ağızdan söylenirken, şirin ses tonlarımız, kıvrak hareketlerimiz ve tatlı görüntümüzün altında küfür edercesine ağız dolusu söylettirdin bize bu şarkıyı yıllarca. Hep böyle oldu ve böyle devam edecek gibi. En güçlüsünden en güçsüzüne kadar kızların ortak marşıdır bu sözler. Hatta ve hatta “Bütün kızlar toplandık, Sorduk neden yıprandık???” Bir araya gelen kızların ortak konusudur. 1 saati geçen konuşmalarda konu döner dolaşır cümleler evrilir çevrilir buraya mutlaka gelir. Gelir arkadaş gelir. Gerçekten gelir. Ses kayıt cihazı konulsa kızların oturduğu masalara tezimi kanıtlamış olurdum rahatlıkla. Hedefleri belli olan bir yarışmada yenilince neden yenik düştüm demek gibi. Ya da hep kelek karpuz seçmek gibi. Ne bilelim demek ki mevsimini tutturamıyor bu hatun milleti.



Ben hayatı boyunca hiç sigara içmemiş azınlıktan biriyim. Sigaranın kokusu bile midemi bulandırıyor ayrıca sigara dumanı gözlerimi yakıyor kaşındırıyor sonra uykum bile geliyor. Hele bir de kapalı alanda içildi ise sigara demeyin halime! Antalya’da gittiğimiz belli mekanlar vardır. Yazları üstü genelde açık olur bu söylediğim yerlerin. Kışları ise kapatırlar bi yolunu bulup. Neyse kışları gitmeyi sevmiyorum o çok sevdiğim yerlere… çünkü saçlarım sigara kokuyor gözlerim yanıyor sonra başım ağrıyor yani gecem ölüyor. Keyif fln kalmıyor. İnsanın sigara sevmeyen yakın arkadaşlarının olması çok güzel!!! Hepsini çok seviyorum ama sigara içmedikleri için daha bir seviyorum valla:) Geçen akşam kızlar bendeydi. “Bütün kızlar toplandık” moduna girdik. Hatta o gece birinin doğum günüydü onu kutladık. Benim canım arkadaşım ahretliğim Tuğçe’m sigara içmeyenlerden ama diğer iki kız arkadaşımız çok sigara içenlerden. Böyle çok fazla içiyorlar hem de. O gece zaten sabaha karşı yattım ama uyumaya çalıştığım süre içinde sigara kokusundan uyuyamadım. Böyle gecelerden nefret ediyorum. Bu nedenle kendi evimi seviyorum içinde sigara içilmediği zamanlarda! Abartmıyorum 3-4 gün koku geçmedi odamdan. Hatta Tuğçe bana geldiğinde camları açıp bu koku hala mı geçmedi diye bir de oda parfümünü 10dk bir boca ediyordu odaya. Çok zor zamanlar geçirmiştik. Ama bu demek değil ki sigara içen arkideşlerimi sevmiyorum. Hayır gerçekten çok seviyorum, hatta onlarda sigara içmese daha çok severim onları. Ayrıca yolda yürürken sigara içen bir kadın kadar çirkin başka bir görüntü yolda sigara içen başka bir kadındır. 


Bu sırada finaller bitti bugün. Böyle sınavdan çıkınca bi bocaladım etrafıma bakındım e ben şimdi napıcam? Sorusunu bile sordum! Ahah kendime güldüm salak dedim şapşal dedim bitsin die söylenen bendim oysaki:) monologdan diyaloga geçmem hiç zor olmadı. Bendeki bu çene yok mu? Bu arada her yerde kar var ama ayazını soğuğunu biz çekiyoruz. Antalya buzzzz gibi. Resmen yolda yürüncek gibi değil. Zor bela eve geldik odama bi girdim o koku yok! Nasıl olur? Yani bir anda koku gidivermiş. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Finaller bitti, odama sinen sigara kokusu gitti, babam bana yemek hazırladı daha ne isterim ki.. Birkaç dileğim kaldı gerçekleşmeyen onlarında zamanı var birazcık. Yani her şey tıkırında. Tabi bu tıkırındalık final notlarım açıklandığında kabusa dönüşebilir… 


Keşke Antalya’ya kar yağsa ben de kardan adam yapsam sonra kartopu oynasam çok şeker olurdu.


2 yorum:

Sarp dedi ki...

sen kimiyle oynacan kartopunu hem :D elın kardan adamlarıylamı :D

uykumgeldiyine dedi ki...

Benle kartopu oynayacak bir kardan adam bulurum belki:) belki kardan adamın adı Sarp'tır:)