Salı, Şubat 07, 2012

ŞEREF'SiZ(lik)LER ÜZERiNE...

Bazı insanlar için "ŞEREFSİZ" kelimesini kullanırken düşünüyorum "ŞEREF" ismini taşıyan kişilere ve bu yüce sıfatı oluşturan harflere saygısızlık mı yapıyorum diye... İnsanların çiğ süt emdiğini unutmamak gerekir-miş... Böyle durumlarda hele ki göz bebeğinin içine bakıp yalan söyleniyorsa ve arkandan da yalanlar dolanlar kurmaca işler çevriliyorsa hele bir de bunu yapan ŞEREFSİZcikler "ALLAH" diye diye dolanıyorsa ortalıkta ironik, şizofrenik bir durum var demektir. Oha lan!!! oturdum bi de üzüleceğim neredeyse onların halleri için :))) Aman Tanrım sen aklıma sahip çık... 


Şuan sadece nasıl rahat uyuyabileceğini merak ediyorum. Gerçi camiyi çalan kılıfını hazırlar diye boşuna dememiş atalarımız.. Eyyy atalarım siz insanların bu hallerini o zamanlarda nasıl çektiniz nasıl idare ettiniz bilemedim ki... 


Madem öyle dedim Allah Allah diye dolanıyorlar ya, Allah'ından bulsun. Eden bulurmuş beterini görsün. Gebersin ölsün bitsin. Önümde kaza yapsa inanın dönüp elimi uzatmam o kadar üzüldüm kinlendim. Bunu ben yaptım. Beni bile bu hale getirenler varken bu dünyada herkesten her  şey beklenir. 


Ha bir de Şeref ismini taşıyan kişilerden ve bu sıfata layık olan gerçekten ŞEREF'li insanlarımızdan özür diliyorum. Bu kadar basit bir insancık için sizlerin sahip olduğu bu güzel harflerin sonuna -siz ekini koyarak çirkinleştirdiğim için... Ben değil bu insanlar bunu yaptırttı bana... Daha başka şeylerde söylüyorum ama içimden. Hatta duyan herkes söylüyor ama dışından ;)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırdır...

Tospik

uykumgeldiyine dedi ki...

Okuduğun gibi arkadaş

Adsız dedi ki...

Elin ayağın titremiş sinirden belli...

uykumgeldiyine dedi ki...

eheh sorma... arkamdan iş çevrildiğinde katlanamıyorum. ortaya yazdım işin güzel kısmı yarası olan direk üstüne alınıp rengini belli etti :))) ahh bu insanlar yok mu! :)

Adsız dedi ki...

:)Eeee yukarda da demişin ya atalarımız ne derse doğru der al kaşağını gir ahıra yarası olan at gocunur :)

uykumgeldiyine dedi ki...

ben bu sözü bilmiyordum :) ahh bu kadınlar çok fenalar...