Cumartesi, Mart 10, 2012

boşluklar "acaba"ları doğurur. çözümü basittir. basit işte! ;) @olympos.. iyi ki varsın!

Olympos <3 canımsın sen. ne günlerimiz geçti şuralarda, ne anılar tükettik, her geçen gün yenilerini ekleyerek devam ettik yolumuza. sen ise "gençler kafanızı dinlemek istediğinizde ben burdayım" mesajını veren yaşlı bilge dedeler gibiydin her seferinde.. bu nedenle biz bu bilge dedeyi inanılmaz seviyoruz. denizi bile farklı buranın. ağaçları havası suyu. karşılaştığın insanlar bile bir başka burda. başka sıcaklar. neyse olympos güncelerimizi eve döndüğümde yazacağım. çünkü çok şekerlemeli fotolar çektik onları eklemem gerek.

şimdi bu duygu yoğunluğunda iken blog girmeliyim diye düşündüm. e burası benim günlüğüm gibi. hislerimi duygularımı yaşanılanları yazmazsam zaten unutuyorum. benim derdim hatırlamak. (!)

bir şey olur sinirlenirsiniz kırılırsınız vs vs.. buna gösterilecek tepkiler çok fazladır. yani kişiye göre değişir ve bu değişim öyle farklıdır ki sessizlik ile çığlık atmak gibidir aradaki fark.. çığlık atılması en iyisidir. sessiz kalındığında karşıdaki anlasın cevabını bulsun istenir ya da kişinin karakteri öyledir. bağır çağır yapamaz. kendine yakıştırmaz. sonuç olarak karşıdakinin algıları ile orantılı olarak değişiyor bu durum. 

sen konuş dur karşındaki anlamadıktan sonra işe yaramıyor. ya da sessiz kal karşındaki bunu anlamadıktan sonra ne işe yarar.. aradaki en önemli şey sessiz kalındığında içinde boşluklar kalmaya başlıyor ve bu boşluklar "acaba"ları doğurmaya başlıyor. işte o zaman kişi kendine zarar vermeye başlamış demektir. yani konuyu kapat geç bu basit bir eylem olmasa da yapılamayacak kadar zor değildir. ancak zamanını çalar insanın. düşünsene zamanını saçma sapan bir düşünce sistemine feda ediyorsun. korkunç bir eylem bence.
yani kimse için değmez.

bu nedenle içimde acabalar kalmasın diye yapmam gerekeni yaptım bugün. iyide ettim. üstümden yük kalktı,  kahkahalarım içtenleşti;) verilen yanıtlar hal tavır kişiliğin göstergesidir bu nedenle bugün hayatıma kocaman bir "iyi ki" ekledim.  iyi ki.

ve böylece format atamadığım zihnimi böylesine bir durumdan soyutlamış oldum.
sadece yanarımda 1,5 günüme yanarım:) çünkü gereksizdi. o bir tam bir yarım günüm heba oldu. 
onun dışında yandığım bir durum olmaması da beni mutlu eden başka bir şey.
bu iş biraz da ruh meselesi canlarım. ben demedim Pamela ablamız söyledi. bayadır takılıp kaldığım şarkısının sözlerinde geçer. hatta uzun zamandır değiştirmeye kıyamadığım zil sesimdir kendileri. dinleyin sözlerine dikkat edin derim;)



canım kokoreç istiyor keşke hemen hava kararsa kokoreççi amcamız yerini açsa biz de alkol sonrası gidip afiyete yesek. uuuu düşünmesi bile ağzımı sulandırdı. en bol baharatlısından.. yine Pamela dinlemeye devam ettiğimi belirterek sizleri sevdiğimi saydığımı ve kucak dolusu iyi niyetimi gönderdiğimi söylemek isterim.
iyi insanlar! canımsınız.


Hiç yorum yok: