Cuma, Mart 09, 2012

Gün'ler, Su'suz günler, gezmeceli günler :) kız arkadaşlar iyi ki varlar!!

Kırmızı ojemi ararken kendimi blog başında buldum yine ve yeniden. 

iki üç gün binamızın suları kesildi ve pis pis dolandık etrafta. saçlarımızdaki yağlar çok metre ötelerden bile belli olacak derecede idi. dişlerimizi bile fırçalayamıyor tuvalet için alışveriş merkezlerine gidiyorduk. zor günlerdi çok zor. vallahi çok zorlandım su'suz günlerde hayat daha bir sıkıcı dünya daha bir kötü oluyormuş bunu farkettim.

Seni seviyorum "SU"

iyi ki hayatımızdasın:)

neyse ki sularımız geldi hidrofor sorunu çözüldü ve ak pak insanlar oluverdik. mis miss kokmaya başladık. 

bugün kuaföre gidip ordan otogara geçip hatta o sırada çingene pazarına gidip kendime kırmızı parmakları yarım eldiven alacaktım bir de kırmızı kocaman ponponu olan şekerlemeli berelerden alacaktım ki evde annemin gün'ü olduğunu anımsadım. gün lan bu kaçar mı! komşuların günlerine bile gider yemeğimi yer dedikoduları dinler kalkarım. gayet keyiflidir aslında.

vallahi.

öyle önyargılı yaklaşmayın gün muhabbetine:) şimdi elmalı kurabiyelerin böreklerin sarmaların salataların tuzlu ve tatlı kurabiyelerin tadını anlatamam size. mikemmeldi. odaya girince hatunların "aaa Damlaaa sen çok zayıflamışsın. nasıl oldu nasıl kilo verdin? daha bir güzelleşmişsin" sözlerinin üstüne kocaman dolu dolu iki tabak bu saydıklarımdan önlerinde afiyetle ve büyük bir iştahla yedikten sonra e o zaman yürüyüşe gidelim hanımlar sözünü kulağımın dibinde duydum:) neyse ki çok umursamadan yemeğime devam ettim. 

kırmızı bere ile kırmızı eldivenleri almam gerek. yarın olympos'a gidiyoruz. kızkıza gezmecelerdeyiz. otogardan kızları almam gerek. yarın için yanıma alacaklarımı kararlaştırmamda lazım. off çok iş var çooook. 

Olympos'a gidip kokoreç yemezsem olmaz:) Bu yeri başka seviyorum. eminim çok iyi gelecektir bana. kim bilir belki güzel haberler ile dönerim;) 



Saki'nin doğum günü geliyor. onunla konuştuk hediyeleri kabul ediyormuş bilgilerinize:) sakiye hediye göndermek isteyenler için hiç bir engel olmadığını bildirmek isterim. sizi seviyoruz canlarım:)

Hiç yorum yok: