Pazartesi, Mart 05, 2012

iyi ki aldatılmışım! eferim eferim hep böyle ol eferim.




Son zamanlarımın gündem konusuydu ikili ilişkiler ve aldatmak. bu konuda konuşulmayan yer ve kimse kalmadı diyebilirim. hatta babamın bile annemi aldattıgını iddia edenler oldu ama yok öyle bir şey. yani kesinlikle olamazdı. olmamışta. bir gazla gittim sordum "baba sen annemi hiç aldattın mı" diye. verilcek cevap belli idi ayrıca cevabı belli soruları sormayı sevmesemde duymak istedim sanırım... verdiği yanıt beklemediğim kadar iyiydi. "BEN O KADAR ŞEREFSİZ, ONURSUZ BİR İNSAN DEĞİLİM NE ANNENE NE DE KENDİME BÖYLE BİR ŞEY YAPMADIM YAPMAMDA" ne güzel insansın sen! boşuna ilk aşkım tek aşkım BABAM demiyorum. var bir bildiğim işte :)

bu konuda sabitleşen ve erkeklerden uzaklaşmamı midemin bulanmasını sağlayan düşünce kalıbı daha önceden belirlenmişti. "HORMONLAR". libidonuzun içine edeyim!!! karaktersizliğin, ergenliği atlatamamanın adına hormonlar denilir olmuş. ne de güzel denilmiş eferim eferim böyle olun çocuklar. eşinizi aldatın sevgilinizi zaten aldatın ama aldatın yani başka hatunlar olsun hayatınızda. mutlaka olsun emi! tek bir tane olursa yetmez. neyine yetecek ki? gülümsemesi, sevmesi, aşkı, bağlılığı, tutkusu, iyi niyeti vs vs yetmez ki. sevişsen de yetmez. yenisi gerekir. başka bir boyundan öpmek istersin başka dudaklara dokunmak başka sıcaklıklar hissetmek istersin. iste tabi.

yetmesin tek kadın.

eşin yetmesin sana... nasıl yetebilir ki. o sadece bir insan... 

boşalmanın yüzlerce yolu varken bunu sadece cinsellikle bağdaştıran insanları hangi kefeye koysam ne desem hangi sıfatları yakıştırsam bilemedim.

neyse. 

hiç daha önce aldatılmadım demedim ben. "bilmiyorum belki aldatılmışımdır" dedim. ama dün itibari ile evet evet bunu gönül rahatlığı ile söyleyebilecek konuma geldim :) daha önceden idmanlı arkideşlerimin tavsiyeleri ile gayet komik geçirdim bu süreci :) zaten ne olacaağıdı ? hı? kaç gün? sevgiyi nefreti kini öfkeyi geçtim karşımdakini de geçtim yani geçtim derken özneli yüklemli hatta bol sıfatlı küfürlerimi ediyorum beddualarım havada uçuşuyor. bunun dışında ali ya da ahmet ya da mehmet ismi görünüşü umrumda değil. kim olduğu ile değil bu eylemi benim yanımda gözümün önünde burnumun dibinde yapmış olmasını, şerefsizliğin hangi mertebesinde onu değerlendirmem gerektiğinin ayrımındayım. hakkatten harbi büyük şerefsizmiş kendileri :) ama olsun yeminlen çok yakıştı ona bu sıfatlar. zaten bekliyordum falımda da çıkmıştı hem de tam tarihiyle. ah bu erkekler :)

mesela bende şu boşalma eylemini yazarak yapanlardanım şuan inanılmaz rahatlıyorum :) öyle sayıp sövesim vardı ki yaptım da :) erkenden antropoza giresice! tüm gün sağolsun telefonum hiç susmadı bunun da verdiği rahatlıkla söyleyebilirim ki iyi oldu be! vallahi :) kişiliği oturmamış biri ile daha fazla iletişim halinde olmamın ne gereği var ama dimi? derdim turizmden eş seçilmez diye hep söylediler "damla senlik değil iyi düşün diye" ben nerden bileyim turizmden eşi bırak adam çıkmıyormuş.. önce adam olmak gerek. o cüssenin hakkını vermek gerek.

ben hiç aldatmadım. aldatmam da. gerçekten bunu yapmam. ne gerek var ki. bir yüreğe bir bedene kaç beden sığabilir? benim aklım küçüktür yüreğimde. öyle birden fazlası sığmaz. 

durumdan haberdar olup bana söylemediğini düşündüğüm birine sitem ettim doğal olarak sonra ona da gerek olmadığını düşündüm. bana böyle bir şeyi yapan biri insan için sokakta gördüğüm köpeğe bile çekilmesi için kılımı kıpırdatmam. neyse işin güzel kısmı insanlar hissediyor mu bilmem de eski sevgiliceğğizim teselli etmeye çalıştı dedm noluyoruz dur bi orda :D rolleri değiştirme saçmalama. sonra onla da geyiğe bağlayıp konuyu kapattım. cazz blues dinleyip rakı içmek ayrı bir ironi oldu. güzelde oldu ama. gecenin sonunda ordaki iki garsonunda ayrı ayrı başka bir mekana davet etmesi de ilginç idi. erkeklere biraz daha sinir oldum. komik geldiler... gece yarısı eve girip sunum tamamlamak sabah 6 da uyanmak ve tüm gün dışarda olmak... uuu sinirden başım çatlıyorken bu güzel günün yarısı geçti bile. neyse ki sezon sonu indirimler var:) bu güzel haber. gidip her mutsuz kadının yaptığı gibi alışveriş fln yapmalıyım kardeş.

ha bu arada erkeklerinde dedikodu yaptığını öğrenmiş oldum. dedikodu bile kadına yakışır! erkek adam dedikodu yapmaz. yapmasın yani yapılmasın. çirkinler daha bi çirkin oluyorlar. baharda geldi şimdi :) 

oha lan yazınca üstümden yük kalktı. içimdekilerin hepsini söyleyemedm ama olsun. yine de rahatladım bildiğin rahatladım. eheeheh giiiit kardeşim giiiit aynı atmosferde bile olmayalım karşılaşmayalım ya da gitme karşılaşalım ki gördükçe dersimi hatırlayım iyi gelir. hata tekrarlama konusunda üstüme yoktur yani:) o değilde benim üçrates inancına göre bu 3. idi eee nolcak şimdi. 3 adam daha mı gircek hayatıma oha be! en iyisi üçratesi ilişkilerimle bağdaştırmayım;) kim bilir beyaz atsız prensimin sırası 3 değildir...

akıllanmam demiştim al işte nadasa bırakmak yerine gelecek prensten bile bahsettim yok yok ben iflah olmam!


1 yorum:

MORlu HURİye dedi ki...

Damlam, tatlı günlüğünde bir yaşanmışlığına daha Damlalık tepkisini vermiş.. Kırılgan olduğu kadar sinirlidir de o.. Kırıldıkça keskinleşir ancak keskinleştikçe de kendini törpüler.. Zaaflarını bildiği gibi tedavisini de bilir.

Şahıs ve eylem hakkında hiç bir yorum yapma gereği duymadan(!) naif arkadaşıma bir Candan ERÇETİN şarkısı ile sessizliğinin o sakin huzurlu halini hatırlatmak istiyorum. ;))

http://www.youtube.com/watch?v=LvU59QXYBIc