Salı, Mart 13, 2012

Saki'li-Tuğçe'li doğum günü:)) ne iyi etmişler de doğmuşlar.. bir daha 13 mart doğumlu birini görürsem kaçarım kehkehleh:)))


iyi ki doğdun lallll la la laaaaa! gördün mü bak 24 oldun:)
şarap mübarek şarappppp :) heyt yawrum benim beeeee! (ıslık çaldığımı düşün)) bak laf attım sarktım sana. noluyor lan! yok yok vallahi kızlara ilgi duymuyorum. 
ama seni çok seviyorum canım kardeşim..

heyy cik cik cikkkkkkk:) sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene:)))))
neyse öhööömm öhöömmm! bir ki üç..

"dur orda!"
"damla sakin"
"yapma"
"etme"
"fevri olma"
"boşver"
"tepkisiz kl"
"sessiz kal"
"hızlı karar verme"
"telefondan uzak dur"

gibi bol ünlemli telkinleri, ünlemsiz, naif, kırmadan, incitmeden, güler yüzüyle bana anlatan ve bu söz dinlemez başına buyruk kızı dizginleyebilen tek insan...

çirkin sesime rağmen söylediğim şarkıları büyük sabırla dinleyebilen...

tüm fırlamalıklarımda "damladır yapar" diyebilen...

içimden geçenler ile dışımdakilerin farkını benden iyi bilen...

tabiri caizse bakışımdan ne hissettiğimi ne söylediğimi anlayan...

bazı şarkılarda replay tuşunu taciz ettiğimde yeter demeyen... 

her yemek sonrası doymadığım için tabağındaki yemeğini benimle paylaşan...

derdimi derdi yapıp birlikte adım atabilen...

körler sağırlar birbirini ağırlar muhabbetini tam zamanında yapıp güldürebilen...

yanındayken içmeye korkmadığım hatta sadece yanımdayken mavi ile bir araya geldiğim...

alışverişlerde eğer aynı şeyi beğendi isek beğenmemiş gibi yapabilen...
(ki bu kızların arkadaşlıklarında çok önemli bir konudur:))

törpülenmemi sağlayan

dinginliğin ve sessizliğin savaşmaktan öte olduğunu gösteren...

yol arkadaşım...

(...)

içimden o kadar çok cümle geçiyor ki birinin yazarken diğerini unutuyorum sonra yenileri ekleniyor sonra yenileri daha. bu yaşanmışlıklarla doğru orantılı olsa gerek.
bugün SAKİ'miz doğdu. SEN doğdun. 
biri sarıldığımda tüm dertlerimden soyutlandığım diğeri ise en kıymetlim..
Saki olduğu için evimi daha bir seviyorum. gelip kucağımda uyuduğunda çoğu zaman keşke konuşabilse diyorum... 
sen olduğun için kocaman bir şehri seviyorum. 
Antalya'daki leziz yemekleri ne nerde güzel yapılır bana öğrettiğin ve kilo almama neden olduğun için sana saygılarımı sunuyorum:)
hep söylerim bilirsin "ideal eş" şöyle olmalı böyle olmalı diye ve hiç değişmeyen bir cümlem vardır ki bunu bir erkek ne derece yapar bilemesem de insanın hayatında "konuşmadan anlaşabilmesi, anlayabilmesi, söylediklerinin davranışlarının ötesinde olanı görebileceği" birinin olması büyük bir ayrıcalıktır.
ayrıca beni bu kadar iyi tanımak zorunda mıydın..
maskemi sadece seninleyken takamıyorum.
taksam da değişen bir şey olmadığı için bendeki asıl beni tanıyan sen, iyi ki varsın...

duygusala, derinliğe bağlayasım yoktu. en azından burdan yapasım yoktu bilirsin beni söz konusu duygular olunca pek iyi değilimdir. hissettiririm ama anlatamam ama gel gör ki yaşanılanları olayları öyle güzel anlatırım ki..
ayrıca bu gidişle bekar kalan özgür kız modundan çıkamayacağımız için yani pek dilim varmasa da söylemeye evde kalacağımız için:) planlarımıza her geçen gün yenilerini ekleyebiliriz diyorum. hatta en son Çıralı sahilinde konuştuklarımızı hatırlamalısın derim.
aaaa nasıl olur da geçerim... benim kırmızı woswos ile senin mor woswos listemde ilk sıralarda:) 
bilirsin hep derim herkes gider dostlar arkadaşlar kalır. bu nedenle dost vardır ki sevgiliden öte...
zamanın içine sığmadığımda, içimdeki savaşlarda beni silkeleyip çilek tadında gülümsemelerimi hatırlatan ve özümden uzaklaşmama engel olan güzel insana onyüzbinmilyon kez teşekkürlerimi sunmayı borç bilirim :))))
çok resmi oldu be.
seviyorum şekerim iyi ki doğmuşsun 
(pastan frambuazlı ve bol kremşantili olursa sana kalmayabilir bilgilerinize;)))
kucak dolusu öperim yanaklarını mıncırdar kocaman sarılırım :)


hatta ve hatta dinlerken keyif aldığımız şarkıları paylaşayım farklılık olsun bir de bensiz dinle bakalım:) kulakların tırmalanmadan bağıra çağıra söylediklerimizi... 


Dinledikçe keyifleniriz..:)



alkol masalarımızın vazgeçilmez şarkısı...


Tanrıya dua ederken korkuyoruz.. ya duyarsa? yanlış anlarsa? 
(hep ya eksik anlıyor ya yanlış;))



"Dokunmasın, değmesin hayat sana..." 
Damla: Bu söz her ilişki sonunda söylenilebilinecek kadar, severek bitmeli derim bu sözler için.. 
Tuğçe: Yine de hep ince bir sitem var bu şarkıda... dersin..

evet haklısın...


İlhan amcamızı unutmadım ;)



Barış amcamızı unutamadım 


incindim, incitildim derinden
terkettim kendimi

tesadüfen karşılaştım içimde
kendimle yeniden

bir minicik kız çocuğu bak
duruyor orada hâlâ
anlatamam gördüklerimi
o neşeli çocuğa



Yüzümüzü dökmeyelim emi!


zil sesiiii :)


ilk platonikliklerimiz


ve..

mayın tarlası ile nokta koyar yazımı bitirir gözlerinden öperim :*

4 yorum:

colordeaf dedi ki...

Nice yıllara Tuğçe!!

MORlu HURİye dedi ki...

Damla'm..

Gün boyuca dilimden düşmeyen 'iyi ki doğmuşum' lu cümlelerimin yanına 'iyi ki hayatımda olmuşsun' u eklemek hayatımda ki varlığını daha çok sahiplenmeme sebep oluyor. Ve ben bu kez sahiplenmekten korkmak istemiyorum.

Bana dair bir başlığın altında konuşmamın benim için ne denli zor olduğunu kendim ile alakalı cümlelerimin kısıtlılığından belki de en iyi sen bilirsin.. Ve tabi ki cümlelerin öznesi ben olduğum zaman ki manevralarımı da..

Ve başka bir manevra yeni tamamladığımız doğum günümün benim için önemli olan başka bir konu başlığına değinmek istiyorum.

Bu gün kırdım seni.. Biliyorum... Yanında olmam gereken belki de en önemli anlarından birini yaşamalıydık ama sen tek başına yaşadın bu önemli zamanları.. Büyümek böyle bir şey belki de.. İnsan iyi niyetinden zerre şüphe etmediği kişilerin yanında bile en çok kendine güvenmesini gerektiğini öğrenerek kendisine birliğini kavrıyor.

Gönül İncim..

Ben Özdemir Asaf' a rağmen yalnızlığından her sıkıldığında yalnızlığını paylaşanın olmak istiyorum.

Beraber yeni yeni yaşlara, yıllara...

MORlu HURİye dedi ki...

Teşekkür ediyorum Çağlarcığım..

uykumgeldiyine dedi ki...

Tuğçe'm... Öznesi olduğun cümlelerini kurmaktan çekinsende cümlelerinin asıl söylemlerini anlamam zor olmuyor:) Kaşının kalkışından bakışından hatta cümlelerinin dizgesinden tanırım kızıııım seniiii:)))))

Şarkı söylemiş söylenmesi gerekenleri, ya da içimin dışa yansımalarını...

incindim, incitildim derinden terkettim kendimi
tesadüfen karşılaştım içimde
kendimle yeniden
"bir minicik kız çocuğu bak duruyor orada hâlâ
anlatamam gördüklerimi o neşeli çocuğa"

Ben yalnız kalmayı sevmem ki... Sıkılırım kızım. Konuşacak birileri olmazsa, gülmeden, eğlenmeden geçiremem zamanlarımı işte bu nedenle en "ben"halimle hep yanımda kalması gerekenlerdensin.

Bu buhran zamanlarım muhtemelen waffle yemediğimden oluyor. Yani öyle düşünüyorum. Epey oldu damağımda o leziz tadı almayalı...