Cuma, Ekim 19, 2012

azdan çok, çoktan az...


Ah D&R vahhh D&R…
Her gün bir kitap alan beni ne hallere soktun
Evet evet çok fazla kitap okumalardayım
Böyle dönem dönem bir şeyleri çok yaptığım olur benim
Fazla film izlerim fazla gezerim fazla yerim fazla okurum vs vs
Yani hep fazladır
Dengem hiç olmadı
Beceremedim
Elimdeki kitap bitmek üzereyken girdim bakındım ne alabilirim diye yeni çıkanlar ve çok satanlarda aynı kitap olunca bakmadan aldım
Nasıl olsa okurum sürpriz olsun fln diye
Aman tanrım ne kitapmış
Okurken yüzümün kızardığı an ev dışında başka yerlerde okunmaması gerektiğini anladım
Anlaşılacağı üzere yoğun şehvet, fanteziler ve seks ile donatılmış bir kitap
Konusu enteresan acaba sonunda ne olacak diye merak ettirenlerden
Bizim romantiklerimiz hala sorsunlar saç telin evime düşmeden var mı müsaden diye?
Eee peki bu soranların güncel hayata uyarlanmış halleri nerelere saklandılar!!
Görmek tanımak istiyoruz efenim.
Zarar vermeyiz uzaktan baksak da yeter.
Yeter ki yaşadıklarını bilelim, umut kapısı işte.
(Ayrıca 18-19.yy yaşasaydım inanılmaz romantik olabilirdim hatta dev gibi bir aşkım olabilirdi..Güncel dönem aşklarına ayak uyduramıyorum sanırım..)
Evimde tek kalmayalı epey zaman olmuştu.
Korktuğumu da unutmuşum!
Neyse ki tanrının bana vermeyi unuttuğu kız kardeşim geldi çay demlendi ve güzel balkonuma geçildi..
Cem adrian eşlik etti..
Ay’sız gece esen rüzgar ve konuşmadan oturan bizler…
Gündem konumuz bendeki büyük değişim idi.
Biraz konuşulunca kapatıldı bu konu da
Her şey gibi.
Dün ise uzun zamandır beklediğim ve olsun istediğim bir gün oldu
Ne dilediysem hepsi ard arda gerçekleşti
İnanılmaz mutluydum çoook uzun zamandır böyle hissetmemiştim.
Zafer kazanmış olmanın ukalalığı bile sardı bedenimi
Ooooo oooo ooolleeyyyy diye zıp zıp zıpladım resmen
Bugün ise uyandığımdan beri bir melankoliii bir mutsuzluk hali ki sormayın anacım
Çok fena yani
Diş macunum bitti diye üzülürken dış fırçamın kırılması gibiydi.
Aslında iklimtoş gittiğinden böyle oldum
Evimde o muhteşem(!?) vanilya kokusu kısa süreliğine olmayacak
Ahhh evet. Keşke kokusunu değiştirse
Kendimi bildim bileli vanilyalı şeyler midemi alt üst eder
Sanırsınız ki içimde birileri sörf yapıyor..
Sörf demişken kar yağsa keşke.
Kar görmeyi karda yürümeyi
Kar yağarken yüzümü havaya kaldırmayı özledim
Kış gelsin kar yağsın yüzüm ıslansın ve bu yazımda böyle bitsin..


4 yorum:

aRda butlan dedi ki...

Küçük bir tahmin: Erika Leonard James, "Grinin Elli Tonu" ?

uykumgeldiyine dedi ki...

evet Arda doğru tahminnn :) pekicim okudun mu kitabı?

aRda butlan dedi ki...

henüz değil, ama konuya okumuş kadar vakıfım.

uykumgeldiyine dedi ki...

neyse ben bitirmek üzereyim bitirdiğimde zaten burda dedikodusunu yaparım.