Cumartesi, Ekim 27, 2012

Bana mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin?




“Hayalperestim güzel hayaller peşindeee çoooook gencim yanlış insanlar kalbimde”
Evet evet böyle biriyim
Gördüğüm güzel rüyanın etkisine dayanarak uyanır uyanmaz yazmaya başladım
Moskova görünümlü bir İngiltere’ye gidiyordum yanımda 2 kız arkadaşımla
İnanılmaz bir heyecan kaplamıştı beni
Zaten hep heyecanlanırım yeni yerlere giderken
Neresi olursa olsun yeni şeyler hep heyecanlandırır
Kulağımda "just the way you are" çalarken romantik olmamak imkansız gibiydi
Romantik romantik etrafı inceliyor yeni insanlarla tanışıyordum
Telefonumu yanımda götürmeyi unutmuştum ;))
(pek unutmak denilemez, almamıştım)
Sonra bir anda ufacık minicik içi dolu turşucuk Damla’nın 2 yaşlarındaki fotoları elime geçmişti
O an kendimi sevesim gelmiş hatta keşke çocuğum olsa böyle tatlı olsa fln demiştim
Ortada dönen geyikler derken
Şehri keşfetmeye ve fotoğraflamaya başlamıştım bile
O an dünya benim etrafımda dönüyordu..
İnanılmaz bir mutluluk 
Kızlar yoruluyor benim enerjim bitmiyordu..
Sonra uyandım..:(
Uyanınca etrafıma fln baktım ama turuncu odam ve pembeli yeşilli yatağımdan başka bir gerçek yoktu etrafımda (:
Öyle uzaklarda fln değildim
Yattığım yerden kalktım
Elimi sağımdaki çalışma masamın üstünde duran ufak pc uzattım ve bruno mars açtım
Annem şok içinde geldi
Sabahın 6sında evde yankılanan şirin bir şarkı
“bu kız kafayı yemiş olmalı” bakışını attıktan sonra ateşime fln baktı
Ahhh annemmmm ahhhh (:
Rüyama annem dahil olsaydı eminim her şey daha başka olurdu
Yolun ortasında beni durdurup kızım terlemişsin dur sırtına havlu koyayım,
Yanımızdan geçerken beni süzen adamlara alırım seni ayağımın altına çek o gözlerini kızımın üstünden bakışını atarken..
Acıktın sen ben biliyorum hadi bişiler yiyelim ama az kalorili olsun
Çok kilo aldın sen!
Diyaloglarıyla birlikte rüyam kabus olurdu ve bende huzurla uyanamayabilirdim..
Neyse ki aşk ve huzur iyidir.
Fallarıma göre iki ihtimal var aşk için.
Var gibi yok gibi olan adamın ısrarla fallarımda ismiyle cismiyle çıkıyor olması bunu fal baktırdığım 7-8 kişinin söylemiş olması ironik oldu…
Ayrıca  4 ay varmış aşkı bulmama
Hatta biri haziranda kutlama fln dedi ama bilemiyorum.
Benim jupiterde yaşama ihtimalim bile daha yüksek geliyor
Çünküüüü aşksız koca olmaz
Aşksız ilişki olmaz
Heyecan yoksa olmaz kardeşim
Olmazda olmazzzzzz.
İlle de heyecan romantizm ve aşk gerek..
Yeni dönem erkekleri ile bu ne kadar mümkün tartışılır!
Ama olsun
Her kalbi kırık kadın gibi bende kendimi kariyer iş okul fln derken büyük bir kaosun içinde bulup sonra gördüğüm ilk sakallıyı dedem, pardon beyaz atlım sanıp büyük bir yanlış yapabilirim
Bunu düzenli olarak yaptığımdan idmanlıyım!
...
Keşke zaman makinesi olsa hopppp diye beni Rönesans dönemine gönderseler
Oooooo lalllll laaaaaaaa
Çok keyifliii
Kabarık kıyafetler şairane bakışlar bol bol çiçekler
Yakışıklı adamlar
Ben hayal kurmaya devam edeyim bir sonraki rüyamda Somali ile Paris’i sentezleyebilir, hatta Afrika’daki yamyam kabilelere o lanetler yağdırdığım adamları gönderebilirim.
Ankara soğuk dediler ama sıcacık oldu
Güneşimle gelmişim farkında değilim
Bir de inanılmaz ucuz her şey. Yani her şey indirimde
Bendeki bu indirim görünce kendimi tutamama durumum ne olacak inanın bilmiyorum
İndirim reyonuna eski sevgilimi koysalar bakmadan sepete atar geçerim nasıl olsa bir gün işime yarar diye (((::::
Şakaydı.
Üstüne para verseler almam !
Ben balonlar sonsuz aşk diye ütopik hayallerime devam ederken sabah sabah tv de “yukarı bak”ın oynuyor olması evrenin bana bir mesajı olabilirdi (: Türkçe dublaj sevmesemde ayıla bayıla izledim yani.
Geçenlerde kendime aldığım ve adını “kendime not defteri” koyduğum defterime onlar (carl&elly) gibi yapacağım şeyler fln diye bir bölüm mü eklesem hatta cennet şelalerine mi gitsem…
Animasyon izleyip ağlayarak kendimi bir kez daha sevdim
Carlllll canımssss bir gün posta kutumuzu boyayacağımızı biliyorum
Adın Carl olmayabilir Abidin Tahsin olması bile mümkün
O halde
“bana mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin?”

Hiç yorum yok: