Cuma, Ekim 05, 2012

ben söz dinlerim!


son sessss!
bağıra bağıraaa amaaannn amaaannn amaaaaannn derken 
sabah uyandığımda havanın bu kadar güzel olacağını bilemezdim
bu kokuya bayılıyorum
serin hava temiz kokulara iyotlar karışmış yollar ıslak
mmisss misssss
keşke işe gitmesem ve sahilde biraz yürüyebilsem.. ne iyi olurdu.. derken sabahın 8-9unda kendimi konyaaltı sahilinde buldum :)
çok tatlıydı bu havada denize giren insanlar vardı
önümde yürüyüş yapan ak saçlı çiftimizi kıskandığımı anlatmıyorum  bile
her zamanki gibi iş çıkışı bir yerlerde oturulup günün kritiği alındıktan sonra kalktık gittik falcımıza..
şok şok şokkkk içinde çıktığımda keyfim yerine daha bir gelmişti. hem bana da keyifli olmak yakışıyor
cıvıl cıvıl hallerimi özlemişim neydi o son 1,5 ay..
kabusss kabusss
neyse ki uyandım o kabuslarla biten rüyadan...
uyandırılmayı sevmeyen ben bu sefer sevdim bu durumu. uyandırılmak iyiymiş
"hadi kızım kalk toparlan hemde hızlı hızlı çabucak
son otobüsü kaçırır telaşında.."
hızlıca!!!
bende söz dinledim.
kaçırmadım kaçan otobüsü hemen koştum ve atıverdim içine kendimi..
ama yine de görmemezden gelmek zor oluyor. bir insan niye ayrılınca çirkinleşir ki?
acaba hep mi böyle kötü biriydi diye düşünüyorum
ya da ben çok aptaldım göremedim
ya da bilinçli davranışlar bunlar
anlamıyorum :(

(**)

az kalsın unutuyordum
bazen insanlar çok çalışınca saçma sapan düşünmeye başlayabiliyormuş 
hatta hasta bile olabiliyorlarmış
kızın biri? tutmuş sevgilisinin teeeee kaç yıl önceki kız arkadaşının ajanlığını yapmaya başlamış (:
yazık değil mi güzelim harcadığın zamana?
hem o güzel beyninin kıvrımlarından neler geçiyor senin?
saçını başını yolasım geldi :)))
bence bana saçını başını yoldurmadan git daha mantıklı eylemlerde bulun! mesela normal kadınlar gibi alışveriş yap kuaföre git.. evet evet kuaför senin aradığın şey. çok ciddiyim ilaç gibi gelecektir. böyle davranış yapan bir kız profili çirkin olmalı pardonnn bakımsız.. çirkin kadın yoktur diye boşuna mı bağrınıyor kuaför kardişlerimiz ;))) 
tavsiyeme uy.
:))))
(**)

Hiç yorum yok: