Perşembe, Ekim 25, 2012

bir yolculuk güncesi (:


bayramları çok sevdiğim zamanlarım oldu
harçlık aldığım dönemler
yani son 3 yıl öncesine kadar fln
artık harçlık yok
e haliyle bendeki bayram sevinci de gitti uff oldu
gayet pragmatik takılıyorum ama ne yapayım
içimdeki bayram sevincini aldılar :(
çok harçlıklı zamanlarım gibi olsa keşke
ama öyle ya da böyle bayram dediğin ana baba yanında geçer!
bu durum bazen zor olabiliyor
aslında pek keskin konuşmamak lazım
yani onların yanında geçse iyi olur hoş olur tadından yenmez
o baklavalar sarmalar böreklerrrrr kimseye yar etmek istemem elbette:))
bayram falan filan derken hatta bilet bile bulamamışken kendimi Ankara yollarında buldum. (şuan yoldayım)
bendeki rahatlık kimsede yok.
yoktur yani bu kadarı olamaz
geceden kalma, yorgun ve gayet salaş halimle son ana kadar valizime bile dokunmadığımı fark ettim
karnımın içinde çok sesli bando takımı en gürültülü şarkılarını çalarken düşüneceğim tek şey yemek oldu.
suzii yi çağırdım en yakındaki kebapçıya gidelim dedik bir de ne görelim kapalı!!!
ne yani hep açık bugünü mü buldu..
biraz uzak bir yere gitmek zorunda kaldık
ordaki salak garson üstümüze kola şalgam ne varsa dökmeyi başardı 
sağolsun.. saygıyla anıyoruzzzz
son 45 dk kaldı ve ben hala ojelerimi değiştireyim derdindeyim e birde hürrem var ona bakınayım çıkarım diyorum
son anda valiz ıvır zıvır halledip bir kaç dk içinde attım kendimi dışarıya 
ve ve veee! yanlış otobüs 
evet yanlış otobüse bindim
özlem tekinin bana verdiği gaz ile koca valizi sırtımdaki çantaya rağmen ve tek hamlede otobüsten indirmiş olmam da çok şekerdi
otobüsteki kaslı çocuk "durun ben indiririm ağırdır o şimdi diye bıyık altı hatta kendince çapkın gülüşünü yaparken"
 ben "gerek yok ben hallederim diye tek kol koca valizi çaaattt diye otobüsten indirme eylemini gerçekleştirdiğimde evet ben dağları bile delerim tek başıma moduna girmiştim bile
o anda hafif esen rüzgar saçlarımı dağıtsaydı bir de birazcık kaslı bir bedene sahip olsaydım epey o gazla devam edebilirdim neyse ki servis gelmedi
yani kaçırdım
sonra başka bir servisle yetişmeye çalıştım
bindim otobüsüme hatta kapılar açıldığında ilk içeri geçip oturan oldum çünkü dışarıda beklemem için nedenim yoktu.
(ahhhhh yalnızım dostlarım moduna girdim şimdi de)
kendime şanslıyım derim hep ama değil
ne zaman yolculuk yapsam oluyor bir şeyler
bu seferde yolda kaza oldu ve yaklaşık yani en az 1 saat fln kıpırdamadan afyonun ayazında otobüsün buzzzz havasında bekledik polislerin işlerini halletmelerini ve hadi gidin demelerini...
ilk defa bu kadar uyudum
bindim uyudum inmek üzereyim yeni uyandım hala esniyorum uyurum yani
3 gün Ankara için çok kısa bir süre:(
ama alışveriş için yeterli (:
hala 1,5 saatlik yolum olduğunu tahmin ediyorum kim bilir eve girene kadar daha neler gelecek başıma.
herkese bol harçlıklı bayramlar diliyorum umarım işler kesat gitmez !
bu sefer bende umutluyum olmazsa ego tatmin olsun diye çaktırmadan kendi kendime harçlık verebilirim
aman yeaaa! uyku sersemliğimden böyle saçmalıyorum sanırım




Hiç yorum yok: