Pazartesi, Ekim 01, 2012

kalbimi kırma... bir gün duracak nasılsa...

içmeden sarhoş olunma eylemi vardır ki sadece birkaç anıya bakar. içinizden çıkmayan, kaldığı gibi yerini sabitleyen hatta bir ömür unutulmama garantisini verenlerden..
zaten çok fazla düşünmeden hemen akla gelir. istemeden gelir hatta gelince kovalamak istersin yine gitmez..
bir ömürlük garantisi var ya paşamızın gitmez yani kolay kolay.
(***)
bugün arabanın arkasında camın kenarına ilişip camı açıp müziği dinlermiş gibi yaparken yüzüme her rüzgar çarptığında gözlerimin önüme yusufçuk'lar geldi... ipek gibi kanatları.. o güzel görüntüsü... sanki kanatları olmadan çirkin olacakmış gibi yaşamayacakmış gibi... kanatları yırtıldığında öleceklermiş gibi narin ve naif... uçar kaçar ama kanatları yırtıldığında ölür kalırlar... onlar geldi işte aklıma... acaba coldplay ve jason mraz dinleyemeyecek miyim... :(
(***)
bi de göz görmeyince gönül katlanır lafı ne kadar doğru bunu bilmek istiyorum!
ayrıca bilmek istediğim milyonlarca şey olduğunu fark ettim...
limonlu bağımlısı olmuş olabilirim
şöyle romantik-kadın değeri bilen- erkek profili çizen şarkıcı adamlar var ya işte onlar ile ilgili numeroloji ne diyor merak ediyorum. eğer doğru ise işim çok zor...
Pamela'nın dediği gibi "özümüze dönmek için bir şeyler yapmak lazım..." vs vs 
ev sahibi miyim? yoksa kiracı mı?
(***)
kendim gibi düşünmeyi öğrenmem gerekiyormuş!
belki de eskisi gibi pamelA dinlemek iyi gelecektir.
ya da olymposta bir kaç gün. tertemiz nefesler...
ama şunu inanılmaz öğrendim... yavşak ya da şerefinin arkasında duramayan erkek çocuğunu bilmek için bir kızın egemenliğine girince anlayabiliriz hele ki bu egemenliğe girişi farklı iki kadında gözlemleyebiliyorsak sonucumuz kesinlikle hatasız ve kusursuz demekmiş ;)
ve bir kadın bir şeyi sevgisinden istiyorsa haklıymış demek gerekir!
bir an kendimi frenledim!! şştttt dedim...
hadi yeter dedim
hatırlama
anımsama
pamela dinle 
siktir çek
limonlu iç
cebindeki son paranı harca 
ailenin kıymetini bil
dostlar aile demek unutma
hatta git mutfağına dolabını tırtıkla...
neyseki geçenlerde aldığım cipsler ve kız kardeşlerin kötü gün limonluları var yanımda! misss..
vs vs
(***)

bu da öyle bir yazı oldu işte birbirine bağlayamadığım ..

Hiç yorum yok: