Perşembe, Kasım 01, 2012

bisikletli gezmeceli aşklı bir sevgili tadından yenmezdi



insanlar ikiye ayrılır.
bisiklete binmeyi bilenler ve bilmeyenler!
bilmediğimi düşünürken bildiğimi hatta çok şeker sürdüğümü fark ettik dün.
çok keyifliymiş bisiklet sürmek inanılmaz sevdim
ve muhtemelen kendime bisiklet hediye edeceğim
bisikletle yüzyüze geldiğimizde inanılmaz yüksek geldi korktum düşerim fln diye ama bi cesaret ha gayret modunda bu işinde üstesinden geldim
herkes çok şaşırdı baya eğlendik
dururken problemlerim var.. duramıyorum. bu problemi çözdüğümde özgür kız moduma girip sık sık bisikletli gezmeceler yapabilirim
ayrıca manevi kardeşlerim birkaç gündür ağzıma etmekle meşguller!
haklılar.
bu yüzden onları çok seviyorum

şimdiki hayalim bir bisiklet, kış güneşi, kitaplar ve müziğin birlikteliğinden doğan tek kişilik belki iki(?) kişilik gezintiler ve duraklardan oluşan yaşam modu.



(...)
35 yaşıma geldiğimde bunları okuyup kehkeh hatta ahahahazuhahaha adlwahkhfkafb modunda kahkahalar patlatacağımı düşünüyorlar muhtemelen öyle olacak
acaba nasıl olurdum 35imde?
35inde bir yay kadını...
*büyümüş düşleri küçülmüş bir kadın olmayacağım kesin!
*bir orda bir burda arkadaşlarıyla laklak yapmak en büyük zevki olacaktır elbet.
*kafa dengi, hoş, bilgili, eğlenceli, gezmeyi seven bir partner bulamazsa "beyaz atlı prensim yoldadır, geliyordur" modunda olan.
*mektuplaşmayı hep sevecek
*makyaj ihtiyacı artmış
*konserleri en önden izleyen
*belki sigaraya başlamış
*arkadaşlarının çocuklarını kendi çocuğu sanıp anaç ruhunu doyuran
*adrenalinden kopamayan 
35lik çıtır olurdum çıtıırrrrrr :)
belki evlenip boşanırım (:
sanırım bu listeyi epey uzatacağım..

bu şarkıda benden iki kişilik bisikletli şekerlemeli yolculuğuma eşlik edecek xyzwqart kişisine gelsin :))


Hiç yorum yok: