Perşembe, Kasım 22, 2012

maya teyzeciklerim mesajıma kulak verin



çok ballıyım hatta bal demek yetmez kaymaklı lokumlu tatlılı olan herşeyliyim
kedi gibi dört ayak üstüne düşme konusunda da üstümde yok bunu tescilliyorum her geçen gün.
tek dikiş tutturamadığım konu aşk meşk olayları olsa da bir gün bu konuda da çok başarılı olacağımı bildiğimden sakin ol bekle modunda yaklaşıyorum !
(...)
vizeler başladı finaller yaklaştı ve ben hala hiç girmediğim derslerin varlığıyla yüzleşmeye çalışırken, evet mezuniyeti uzatıyorsun damla diye kendi kendime söylenirken o hiç girmediğim derslerden kalma ihtimalimin çok yüksek olduğu ders olan psikoloji(pdr) hocası sınav arifesi değişti!!!!
ve yoklama yok.
yeni hocacım yoklama almıyor
yani kalma ihtimalim azaldı
tabi bunlar iyi olan yanları ama kötü olan tarafları da var ki sormayın kardeşlerim.
hatun sınavlarını test yapıyor ve her sorunun tüm şıkları doğru oluyor
biz kendimize göre en doğrusunu seçiyoruz
bu seçtiğimiz yanıt hocamıza göre de en doğrusu olmak zorunda ki cevabımız puan kazandırsın!
bingo.
öldük yani.
empati kurmaktan empati kuran yerlerim ağrıyor :(
e ben ne yapıcam şimdi?
keşke vahiy fln gelse ya da ne bileyim.
nuhun gemisi kalksa ben ona yetişsem binsem
tüm sınavlardan insanlardan uzaklaşsam.
o pisliklerden temiz olan alanlara mavilere yaklaşsam falan filan..
hayal gücüm sınır tanımıyorken birden farkettim ki nuhun gemisinde tek insanmışım meğer!
nuh amca iki sefer yapacakmış ben yanlış sefere binmişim
sakarım demiştim
sakarlık yani
ondan bu yalnızlığım!!!!
muhtemelen diğer yanım diğer gemide
aynı limanda karşılaşacağımız yere kaç zaman var acep?
neyse bu sıralar nilüfer ve göksel ile kendi ağzıma edip ajda ve özlem tekin ile kendime geliyorum
iyi geliyorlar hatta çok gaza getirdikleri oluyor
neyse ki sınav dönemi başladı kış geldi 21 aralık yaklaştı
belki maya teyzelerim doğru söylemişlerdir
mayalara saygılar selamlar
kucak dolusu sevgiler
p.s: ben o limana gitmeden o da benim limanıma gelmeden lütfen şu 21 aralığın tarihinde bir değişiklik yapın
:)

Hiç yorum yok: