Pazar, Kasım 11, 2012

sakar şirinde kimmiş benim yanımda!?




Bir ben var ki içimde benden hatta tüm evrendeki insanlardan daha sakar..Kesinlikle paratoner gibiyim. Çekiyorum üstüme. Normal koşullarda başa gelmeyecek şeyler sadece benim başıma geliyor.

Her sene doğum günümde bir doğal afet ile karşılaştığımdan son yıllarda adam akıllı doğum günü çocuğu bile olamadım.Nehirler taşar gemiler batar depremler olur fırtına çıkar kar yağar falan filanOlurda olur. Bakalım bu sene neler olacak!

İş gereği 3-5 gün süreli konumum değişiyor.
Bu sefer hayatım boyu hiç gitmediğim ve gitme ihtimalim yoktur diye düşündüğüm bir yerdeydim
“hal” denilen yer nasılmış öğrenmiş oldum
Bulunduğum yer bankaların shopların olduğu bir alandı ancak olsun hal yani.
Oraya gelen yemekleri beğenmeyince çıktım.
Bir de daha önce biri yemeklerini önermişti baya övmüştü bende dayanamadım o yere gittim
Geçtim en köşeye oturdum, kulaklığımı taktım tlf int ile ilgilenmeye başladım
Yemeğim geldi afiyetle ve çok acıkmışlığın verdiği oburlukla yemeye başladım
Hapur hupur yiyorum yani
Hiç kibarlık nezaket yok
Çok açım!
Sonra kafamı bir kaldırdım herkes bana doğru bakıyor…
Hayda!
Üstüme başıma baktım sorun yok
Kaşımı kaldırdım sinirli sinirli etrafa baktım bana mısın diyen yok
Gayet meraklı bakışlar var üstümde
İştah fln gitti kapandı
Anlayamıyorum neden bakıyorlar niye ben???
Biraz daha yemeğe konsantre olayım derken yok anacım olmuyor yiyemiyorum
Sağımda solumda kimse yok köşeye oturmuştum…
Yüzüm kızardı hatta korkmaya bile başladım
Aklımdan bir sürü müge anlı’ya konu olabilecek olaylar geçmeye başladı.
Ya organ mafyasının eline düştüysem?
Ya beni kaçırıp fatmagülün suçu ne muhabbeti olursa
Ya beni döverlerse:/
Vs vs vs vs
Kulaklığımı da çıkartmıyorum ki konuşmalarını duymayım diye.. sesini kıstım o sırada
Biri gooooolllllll ahhh ulan bak kaçar mı bu dııııttttt…….
Gibi cümleleri duyunca maçın önüne oturduğumu ve onların bana değil maça baktıklarını anladım :)))))
Nolcak benim bu halim?
Ahhh Abidin ahhhh nerelerdesin şekerim..
Sen olmadığın için bunlar başıma geliyor.

Hiç yorum yok: