Pazartesi, Aralık 31, 2012

yine aynı yerdeyim.. noel baba bu yazım senin için.

tam geçen yıl...
aynı yerdeydim. ama o zaman güneş daha sıcak hava daha güzel kokuyordu... deniz göz alıcıydı, kumsaldaki kumlar sevgililerin isimleri ile dolmuştu. dalgalar birini siliyor aşıklar yenilerini yazıyor...
yediğim yemeklerden, soluduğum havadan zevk alıyordum.
bu yüzden her şey daha tatlı geliyordu,  tatlı hissettiriyordu.
geçen yıl dileklerimi sıralayan bir kızdım.
birine aşık olmuş, onun şapşal gülümsemesiyle etrafa bakınan gözlükleri olan bir kızdım.
şimdi!
yine aynı yerdeyim.
güneşin sıcaklığını şu yazıyı yazana kadar fark etmediğimi anladım.
havanın kokusu kaldığım odaya sinmiş sigara kokusundan ibaret.
deniz...
kumsaldaki kumlarda kimsenin adı yazmıyor. hatta bomboş.
yediğim yemekler, soluduğum hava mutluluk vermiyor.
sıralayacak dileklerim de kalmamış. bitmiş. tükenmiş. tüketmiş..
yine aynı yerdeym.
bu yeni yıl umarım hiçbir şeyi ile 2012'ye benzemez.
hatırlatmaz.
2012 gibi keşke'ler dedirtmez.
2014'e başka bir şehirde girmek dileğimle.. noel baba bu yazım senin için... (lütf..)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazın en beğendiğim yazın oldu!

uykumgeldiyine dedi ki...

Neden özellikle bu yazı?