Cuma, Ocak 11, 2013

çünkü çayı şekersiz severim.

çayı şekersiz, kahveyi fındıklı, jelibonların turuncusunu, havanın güneşlisini-kremşantimsi bulutlusunu, çiçeklerin güzel kokanlarını, evlerin renklisini, halının az desenlisini, amcanın bıyıklısını, teyzenin gözleri gülenini, kızların güzel kokanlarını, erkeklerin uyumlu giyinenlerini, arabaların beyaz olmayanlarını, konserlerin en zıplamacalısını, şarkıların neşelilerini, kazakların kaşındırmayanını, elbiselerin rengarenk olanlarını, botların harley olanını, montların rönesanstan gelmiş gibi olanlarını, denizi, denizin her halini, sevgilinin eğlenceli olanını hayal kurulanını, dostun az öz olanını, burçlardan ateş gruplarını, sodanın limonlusunu, biranın limonlusunu, leman'ın tavuklarını, yemeğin acılısını, şarabın sodalısını, çikolatanın çok fıstıklısını, insanların inançsızını, hayvanların uyumlusunu, kışın yazı- yazın kışı severim.

çok şeyi severim. ama sevmezsem bir kere bir daha sevemem. bu nedenle sevdiklerim sabitlenir.
sevmekten vazgeçersem çayı şekersiz içmeyi. o zaman çay içmeyi bırakırım.
çünkü çayı şekersiz severim.
şekerli iken benim çayım çay olmaz o başka bir şey olur.
bu nedenle umarım çayı sevmekten vazgeçmem!
vazgeçersem hangi versiyonda önüme konulursa konulsun zihnimdeki yeri aynı kaldıkça değişmez sevgisizliğim. ama ingiliz çayını merak ediyorum! hem ona çay da demem. başka bişi derim

dimi dimi ^_^

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bebee internet dünyasından elinizi eteğinizi çekmiş olmanıza sevindim.ki bunu görecek misin bilmiyorum ama fark ettim ki internet dünyasından başka iletişim yöntemimiz yokmuş.iyi misin iyi misiniz?sordum arkadaşına cevap alamadım gerçi ama olsun denemekten ne çıkar.iyi bak kendine.anneye babaya ataya dedeye selam.

uykumgeldiyine dedi ki...

Bebelıkooooo :) sanal dunyadan soyutlandık sıldık face twıt hesaplarını elımde sadece blogum var :) o kadar arkadasın arasından gıdıp en az dıkkat edenını bulmussundur kesın :))) kendıne cook cok ıyı bak gorusuruk

Adsız dedi ki...

haha tamamdır can bebee tekrardan çok iyi yapmışınız çok da güzel iyi olmuş diyerek sarpersana konniçivalarımı ilet derim.arada şapşallıklarımı bloguna yazacam nihahaha haydi mutlu mutlu kalın ulan.

uykumgeldiyine dedi ki...

Yaz yaz unutturma kendını sapsal :D