Pazar, Şubat 17, 2013

Domino Etkisi (Part. 12142541276543..)

Domino etkisi diye bir şey var ki bunu yaşayan erkeğin vay haline =)
kadınsal tepkimeler. domino etkisi. her duyan küfür eder beddua eder ve mütiş bir sinerji oluşur. kaçış yok. birinden biri hedefe ulaşır!
Kısaca anlatayım.
Oğlumuz kızımızın canını yakar ağlatır fln hatta aldatır ya işte o zaman bu etki durumu devreye girer.
Kızımızın gözünden akan her damla yaş için erkek onlarca beddua almaya başlar.
Bu olay zincirleme gelişir. Bilirsiniz biz kızlar bir olayı telefonda saatlerce konuşur aynı konuyu buluşunca yine konuşabiliriz. Bu böyledir. Hele ki durum aşklı meşkli bişiler ise konseyler toplanır kararlar alınır. Şaşmaz yani!
Gamze ayşeyi arar. Ayşe üzülür beddualarını küfürlerini eder eder sonra hemen elifi arar. Elif dayanamaz gamzeyi arar. Gamze tekrar ayşeyi arar o sırada elif fatmayla konuşur ona anlatır kızlar duruma dayanamaz küfürler kötü senaryolar havada uçuşur ve Fatma dileği alıp gamzeye gider o sırada bu durum wattssaapppta smslerde tlf konuşmalarında uzaarrr gider. Ne mi olur Gamze arkadaşlarıyla durum senaryoları üretir ortaya komik diyaloglar çıkar kızımız ağlar zırlar o ağlayıp üzüldükçe diğer kızların öfkesi nefreti artar. Ve canı yanan kızımız bu kötü dönemde konuşma ihtiyacı hissettiği için önüne gelenle konuşur her konuştuğu da bedduasını eder. Yani en basitinden
“boyu posu devrilesice Allah belasını versin iki yakası bir araya gelmesin o pis Hayrettin’in” derler.
Derler mi derler.
Hayret bişi yani.
Hayrettinlik işler bunlar.

Neyse romantik komediye girdik yanıma tek başına film izlemeye gelmiş bi genç oturdu önce gay olduğunu düşündük tek başına hem de romantik komedi. Akıl almaz durum. Ben film izlerken hiç susmayan tiplerdenimdir. Yanımdakilere laf yetiştirirken bi baktım yanımdaki çocukta bizim muhabbete girmeye çalışıyor. Tabi filmi izleyenler anlar aynı sendromları aynı dönemleri bire bir yaşadığımız için sonraki sahneyi tahmin etmekte zorlanmadık. Çok eğlendik çok keyifliydi hatta filmin son 15 dk artık bitmesin diye söylenmeye başladık. Film 4 saat sürse izleyebilecek kapasitemiz vardı=) neyse hep o yakın arkadaş diye gezinen pislikler yüzünden oluyor bunlar. E tabi çeyrek akıllı Hayrettinleri es geçmemek gerekir.
Ama işin özeti Teo abimizin dediği gibi
Kadın ağlar, erkek bakar
Kadın duyar, erkek duymaz
Kadın sorar, erkek susar
KADIN GİDER, ERKEK İÇER

Bugün hava çok güzeldi deniz mükemmeldi. Özlemişim denizi. Hatta şu huzuru keyifi özlemişim. Yeni insanlarla tanışmayı seviyorum. Farklı hayatları gözlemlemeyi ve mantıklı insanlarla konuşmayı seviyorum. Son zamanlarımı yeterince boş harcamamın verdiği can sıkıntısıyla söyleyebilirim ki bir şeyler öğrenebildiğim insanlar iyi ki varlar.

yazıma son zamanlarımızın en tatlı ve filmimizinde en etkili şarkısıyla son verelim.


4 yorum:

aRda butlan dedi ki...

problem? :(

uykumgeldiyine dedi ki...

Problem vardı imha ettim :)

aRda butlan dedi ki...

Congrats! :)
Bir ara laflayalım ;)

uykumgeldiyine dedi ki...

Guzel onerı :) anlastık ;)