Salı, Şubat 12, 2013

yaz çiz boz, don dolaş gel hep aynı şeyler..

yaz çiz boz, don dolaş gel hep aynı şeyler..
bu aynılıklardan bunalmışlığın verdiği yetki ile yazmaya başlıyorum.

2013 benım yılım olmak zorunda dedim. çünkü 2012 kadar salak saçma geçebilecek başka bir yıl daha olamazdı ve bu gidişata dur demenin en kısa yolu en hızlı zamanı yeni gelen yıl idi.
yeni yıl yeni umutlar yeni başlangıçlar demektir diye boşuna söylenmez
yeni bir işim oldu
gayet hoş bir iş. seviyorum işimi. 
iş arkadaşlarımı falan filan keyfim tıkırında
14 şubat geliyormuş çokta umrumda.
(bulunan güzel kılıflardan)
aslında gereksiz para harcanmalık diye düşünen öküz kazma odun karışımı erkekler gibi düşünmüyorum tabiki de. sadece durumu yumuşatıyorum ;)
ayrıl barış ve bolca baş ağrısından oluşan bir dönemi bitirmiş bulunmaktayım
okulunda son dönemi kaldı bitse de gitsek moduna girdim bile
ayrıca daha balomda ne giysem telaşına girdim bile!!!
hangi renk olsun diye düşünüp duruyorum uzun mu kısa mı
omzu açık mı sırtı açık mı askılı mı tek omuz mu omuzsuz mu yoksa hiç biri mi
çok şık var ve işin en kötü yanı hepsi birbirinden mantıklı ve güzel geliyor.hepsini ve her rengi giyemeyeceğime göre. gökkuşağı gibi de dolanamayacağıma göre acilen karar vermemin vakti geliyor.
ooofff bee! ben böyle değildim yaşarken oldum abilerim ablalarım.
neyse mart gibi dönerim tekrar.

Hiç yorum yok: