Pazartesi, Mayıs 13, 2013

hangi Damla? anlık kararlardan vazgeçemiyorum arkadaş!

anlık kararlar veren birinin hayatı nasıl değişir başına neler gelir
ve anlık kararlar iyi midir kötü müdür diye bir araştırma yapılsa bence
benim hayatım top10 da 1. olur
hatta bi yazar daha önce keşfetse 3 ciltlik ansiklopedi çıkartır ortaya
***
yine anlık kararlar silsilesinin içinden tam çıktım kurtuldum yapmam bir daha
yapacaksam da düşünüp taşınıp planlayıp yaşayacağım hayatımı diye
kendime söz verdiğimin 3.dk sında
kendimi pc başında uçak bileti bakarken buldum!
lan ben az önce bana ne dedim?
bir kulağımdan giren niye diğer kulağıma ulaşmadan sönüp gidiyor.
içimdeki damla ile dışımdaki damla niye hala uzlaşamadı
yok anacım bu Damlaların orta yolu yok.
onların sularında benim canım çıkıyor haberleri yok!!!
boğuldum bir Damla suyun içinde...
ah bi birbirlerini görseler oturup rakı masasına sabaha kadar içerlerdi ya neyse...
ben bile bana katlanamıyorum bazen.
gel-gitlerimden başım dönüyor.
**
çok hızlı geçiyor zaman ve zaman kadar hızlı inip çıkıyor hayatımın kalp ritmi
bazen ölmüş gibi olurken bir anda çizgiler en yukarıya yükseliyor
durum stabil olamadı hiç
olduramadım
dakikalarda değişiyor ufacık tefecik hayatım...
bi gün öfkeden kudururken ertesi gün öfkelendiğim şeyi hatırlamıyorum
bir gün özlemden içim içimi yerken birkaç dakika sonra külleri bile kalmıyor
üzgünken mutlu, mutlu iken biran da üzgün olabiliyorum
ama genelde mutlu mutlu dolandığım için etrafta insanlar mutsuzluğuma inanmaz duruma gelmişler
hangi ara böyle oldu anlamadım
ama inanmıyorlar
geçenlerde yeni başlayan ilişkim bitti
farklı insanlardan duyduğum aynı cümlelerin birkaçı;
"e damla niye üzülmedin"
-bilmem
-------
"mutsuz musun? niye mutsuz durmuyorsun?"
-mutsuz hissetmiyorum bence sorun yok
"sen kimseyi kendinden çok sevemezsin biliyorsun dimi?"
-biliyorum ve bunu söylemek zorunda mısın?
"ama böyle karşındakini önemsemezken yazık değil mi?
-ben böyleyim...
------
bla bla bla
evet enteresan bir farkındalık oldu bu durum
ben kimseyi kendimden çok sevemem
sevmemeliyim de zaten
taş kalpli değilim kendimi iyi tanıyorum severim ben insanları
ve sevdiklerim mutlu olsunlar diye yapamayacağım şey yoktur
değer verdiğimi fazlasıyla hissettiririm
ama bu da nereye kadar bende sıkılabiliyorum insanlardan
ve kötü bir davranışı gözüme batınca devamı geliyor
olduramıyorum işte
çok bencilleştim çooooook
insanlara güvenmemeye başladım! -ki bu en çirkin eylemim-
sevmemeye başladım
sıkılganlığıma sıkılganlık ekledim
uykuya ayıracak vaktimin kalmaması da bütün bu üstteki yazdıklarımla ortaya çıkan
ironinin apaçık göstergesi...
neyse
kalabalık iyidir
yeni insanlar iyidir
yeni tanışılanlar daha iyidir
yeni yerler güzeldir
yeni candır
***
döndüğümde çok fazla yazacak şeyim olacak eminim
"beni hep sev" deki emir gibi birini tanıyıp dönemem belki ama
bora gibi biri ile de 2.defa karşılaşmam
görüşürüz:*

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahah damla yok be senin yeni merakın fasa fiso.kendini "sen kimseyi kendinden çok sevmezsin kiiii" diyen arkadaşlarına sorarak egonu şişirtmekten başka hiçbir şey yapmamışsın onca zaman.burda anlattığın da basit bir insan da basit bir insan olan seni saatim saatimi tutmuyor diyerek gizemli gibi anlatmışsın sanki.adı değişen aynı insanlar giriyor hayatına, farklı insanlar tanıdım iyidir,yeni candır diyorsun.yolunu yöntemini zerre değiştirmeden kopyala yapıştır ilişkiler yaşıyorsun.sonra sorumlu yine biz veya bizler oluyoruz bizim öküzlüğümüz,bizim kalaslığımız senin çocuk aklın senin melekliğin.hayatını bedbaht hale getirme sırasında birilerinin ahının tutmasından çok öncelerde yer alan,senin hayatını savrukça yaşayıp bunu kendine harika bir şeymiş gibi gösterme curretin var der selam ederim.
Tospik

uykumgeldiyine dedi ki...

Ahhhh :) bu nasıl bır ıc dokmedır :) neden bu kadar gergınsın yavrucum? Hem benım ılıskılerım benım hayatımdan sanane! Elestırmek sana mı kaldı :) bak soyledıgın gıbı sende eskıde kalmıssın eskılıgınle gıdıp kendı hayatınla ılgılensene ne dıye benı takıp edersın kı. Neyse blogumu okumazsan benı takıp etmezsen karsılıklı mutlu oluruz cunku senın mukemmel hayatının boyle ufak seylerle mesgul olması uzucu olur. Benımde yasantım senın o mukemmel cumlelerınden etkılenır fln maazallahhh :) optum baaayyyy ;)

Adsız dedi ki...

İçselleştirmeye parmak basmışız yine :)) benim mükemmel götüm yerinden kalksa,bir ara parçası olduğum mükemmel hayatın umurumda olmayacak da insan arada vayy amk demek için bakıyor dediğim gibi götüm yerinden kalksa olmayacak tüm bunlar.hep beraber dua edelim götlerimizin hareketi için büyük göt hareketi engellenemez. ;) :))
tospik

uykumgeldiyine dedi ki...

Usengec can

Adsız dedi ki...

aynen..