Cumartesi, Mayıs 25, 2013

her yerde uyudum ama İstanbul'da uyumaya kıyamadım

veni vidi viciiiii diye keyiflenerek dönmedim ballı kaymaklı gülmeli eğlenmeli tatilimden
çünkü gelmek istemedim
aşkından öldüğüm uzak kalınca ruhumun daraldığı şehire geldiğimde bi bunaltı
bi kasvet ne bileyim kötü şeyler hissettim..
evet yeterince kaldım burda ve
eminim ki yeni bir yaşam alanında karar kıldığımda
Julius Sezar'ın zafer şehvetinde venii vidiii viciiiii üçlüsünü keyiften çatırdayarak söyleyeceğim
söz!
kendime söz!
bu kendime verdiğim sözleri birde tutma alışkanlığım olsa sıcacık suffle gibi olurdum
tatlı mı tatlı ımmmmm oldu oldu moduna sokan
ama unutuyorum sözlerimi
çok küçük bi hafızam var hiçbir şey hatırlayamayan
yıllarca ezbere bildiğim numaraları unutmamı geçtim
yıllarca ismini ezbere bildiğim dilimden düşürmediğim isimleri unutuyor olmam
içler acısı bir durum
neyse konudan çok saptım yine
ist gitmem de bi olaydı gelmem de
arkadaşıma süpriz yapcam die gideceğim saati yanlış söyledim
ama beni oraya götürcek kişi de arkadaşımın yanında olunca "b" planı devreye girdi
başka bi arkadaşım kardeşini aradı ve beni karşılayıp ulaşımı sağlayacak biri bulundu
yoksa ben bu sakarlıkla oralarda kaybolurdum başıma bişiler gelirdi
kesin!
çok sakarım :D
uçakta arkamda oturan o iki yakışıklı çocuktan birinin ağız kokusu yüzünden
tüm yakışıklı erkeklerden soğudum
hepsinin ağzı kokuyor bence!
pis herif!!!
o kadar rahatsız oldum ki son kalan sakızımı vermeyi düşündüm
ama yapamadım
olmadı :(
yol boyu o pis kokuyla yolculuk ettikten sonra
ben çocuğumuzu beklıyorum
18-19 yaşında beklediğim çocuk çıkmasın mı 26 yaşında hoş bi delikanlı
oha lan ben ne bekliyordum ne çıktı modunda şaşkın şaşkın bakınırken
yola koyulduk
ne trafikmiş!
adamın mesleği mühendislik olunca havaalanından ataşehire gidene kadar ki tüm yapıları inşaat firmalarını hepsini saydı
istanbulu tanıtıyor ama farklı bi bakış açısıyla
o devasal binaları kim nasıl yaptı o an ilgilenmedim ama ilgilenmiş gibi yaptım (:
yol uzadıkça uzadı bitmedi resmen
sonrasında ise
arkadaşım beni almak için ortak bi yer seçildi
resmen uyuşturucu paketiymişim gibi bi arabadan indim hızlıca diğerine bindim sessizce uzaklaşıldı
sonrasında epey güldük bu duruma :D
kapıyı açıp beni karşısında görünce dilaylay abartılı sevindi
sanki bi hafta önce biz birlikte değildik :D
köpeği desen beni hırsız mı sandı naptıysa susmadı sonra tabi birbirimize aşık olduk <3
evde az biraz oturup sonra közde kahve içmeye gidildi
erdem bir faldı ama ne fal!
antalyadaki falcılar halt etmiş yanında
erdem reyiz çok yaşa sen :D
ortaköyde kumpir ya da waffle yiyemedim ama çok tatlı mekanlara gittik
yeni birsürü insanla tanıştım
hatta dilaraların sitesinin kafesinde otururken bi kadın oğluyla aramı yapmaya çalıştı
direk parmaklarımıza baktı ve muhabbete girdi
istanbul-esra erol-ilişkiler
evet evet orda böyle ilerliyor olmalı
uzun zamandır görmediğim
arkadaşlarımı görmüş olmam ise oldukça huzurlu ve güzeldi
zaman... zaman tuhaf bir şey
yollar ve mesafeler daha tuhaf
ama olsun...
ordakiler muhtemelen beni kilit sorular soran biri olarak hatırlayacaklar
:D
üsküdarda otururken karşı tarafa bakınca ki camilerin sırayla isimlerini sordum
yani hergün gördükleri manzara ama kimse bilemedi
bunun gibi soruları farklı ortamlarda sorduğum için
bi süre sonra "Damla yine ne sorcaksın cin cin bakınıyorsun"
"söyle de dumur olalım da rahatla" moduna girdiğinde
kafamdaki deli soruları dağıtmaya susmaya karar verdim
ben olsam bende kızardım kendime
yaşadığım şehri bilmiyormuşum ben diye
çok sevdim istanbulu
insanlarını
her şeye bayıldım
hatta geri dönebilirim
yeni bir iş yeni bir aşk yine gülecek bir nedennn lazım diye boşuna mı söylemiş ablamız
kafamda deli sorularla boynum bükük modda dönmeye hazırlanamadım
yine geç kalacakken yetiştim uçağa
ki 45 dk rötar yaptı
beklerken sıkıldım
hüznüme hüzün kattım
alan kapısına aynı anda girmeye çalıştığım
check-in de önüme geçen çocuk yüzünden kendimi maratonda hissettim
sırtındaki kocaman keman çantası ile cool görünse de sonradan gözüme pek hoş görünmedi ilgimi çekmedi
rötar yapınca etrafta dolanmaya başladım baktım herkes sıraya giriyor girdim.
koyun mantığı
uydum sürüye
birazda sırada bekledik
şaka gibi çocuk yine önümde!
neyse müzik dinliyorum bi taraftan msjlaşma modundayım
adam coolluğundan ödün vermeyecek ya tuhaf tuhaf tripler
ama yemezler güzelim
cam kenarı boş yer kalmazsa napıcaammmm ben bakışları arasındaki check-in maratonunu bu gözlerimle gördüm
ezik herif
45 dk yolculuğun cam kenarı muhabbetini yapan salak
sanki gece karanlığında bilmem kaç yüz metre yukarda bişi görceksin.
uçağa bindik ama sinir oldum ya çocuğa araya baya insanı soktum sözde görmesin gözüm onu die yürüyorum
bi baktım yine önlü arkalı oturuyoruz !
ben yerime oturur oturmaz uyudum e bir gece öncesinde uykusuz kalınca
sabaha kadar fasılda kalınca
sabahın köründe anılın damla ben geldim aşağıdayım telefonu ile uyanınca
haliyle uyuyuverdim
anıl arıyor tamam dıyorum uyumuşum 5 dk sonra uyandım baktım rüya değil adam harbi aşağıda
nasıl giyindim nasıl makyaj yaptım dilarayı nasıl uyandırdım inanın hatırlamıyorum
çok hızlıydı :D
neyse o uykusuzlukla uyudum uyandım ve antalyadayız
offff indiğimde bir mutsuzluk lan niye geldim ben buraya modu
içim daraldı
sanki böyle hiç dillerini bilmediğim bi memlekete gitmişimde
yabancıyım
pis bir yer
ve yaşamak zorundaymışım gibi oldu
öyle bi yetim gibi oldum işte
valiz alma yerinde de beklerken soluma bi baktım yine o kemancı çocuk
tam elimin tersindeydi ama bişi yapmadım
herkes valizini aldı benimki yok
kuş olup uçmadıysa buralardadır die bakınırken geldi
tıngır mıngır servise gittim bindim en arkalarda boş yer vardı
ve oturabileceğim en mantıklı yer o çocuğun arka koltuğu idi!
"tatlııımmm yoksa aynı evde mi oturuyoruz, oturmuyorsak gel bi kahve içelim"
dememe az kaldı
hayır bu kadar tesadüf olunca beynim "aşk tesadüfleri sever"
mantığına büründü
tekrar bi alıcı gözüyle bakınca sevmesinn noooğğllluuuerrrrr diye ördeklendim
hayır adam hoş ama itti bişi
serviste de uyudum
uyandım eve geldim
bitti tatilim
sonrası yine bi orda bi burda..
mezuniyet telaşım başladı şimdide
bitti şaka maka bitti
her şeye rağmen çok güzel 4 yıl geçirdim..
emeği geçen, canımı yakan, iyi kötü herkese çooook teşekkürler
canımsınız ;)

Hiç yorum yok: