Cumartesi, Mayıs 04, 2013

insanlar bunalıma girince sıkılmıyor mu?

bundan 1,5 yıl önceydi kendi hayatımın içine sıçtığımı anlamamın zor olduğu dönemler. nasıl anlayabilirdim ki? xr cihazı değilim ki adamın içini göreyim sonra
"olur senle, tamamdır" diye tepki vereyim...

bir şey nasıl başlarsa öyle bitermiş dediler. haklı çıktılar.
1 yıl geçtikten sonra anlayabildim karşımdaki insanın ciddi ciddi öküz olduğunu.
mööö sesleri çıkarmıyordu kendisi ama kendi familyasından sandı sanırım beni
ve bir sürü boynuzla süsledi şu güzel kafamı. saçlarım çok güzeldir ama o boynuzlarla hiç hoş durmadı!
böylece onun öküzlüğünü tescillemiş olduk
olduk diyorum bir kız bunu tek başına yapmaz.
çok fazla hemcinsim ile yaptık bunu
havada uçuşan beddualardan hiiiiçççç bahsetmiyorum bile ;)
hem nasıl anlaşılır ki bu durum!
kafam hiç kaşınmadı
sonra aynaya bakınca herkesin farkettiği şeyi benim geç fark ettiğimi anladım
it herif işte
pislik herif

bi ara bunalıma gireyim dedim onu da yapamadım
insanlar bunalıma girince sıkılmıyorlar mı?
çok sıkıldım bir iki gün dedim yok olmuyor.
bana göre değil
hatta dönüp bakınca birkaç saat bile dayanamadım
ne yapayım bünyem ters tepiyor.
kaşıntı terleme öksürme aşırı sinir stres fln
olmuyor
olduramadım
bunalıma girmeyi bile beceremedim
giremediğim bunalımdan çıkmaya çalışmamda ayrı bir yazı konusu olabilir
ilgi arsızlığım tuttuğunda mutsuzum lan benle ilgilenin diye etrafımdakilerin başının etini yeme lüksünü buldum kendimde
ve kaçırmadım bu fırsatı
ama o kadar şanssızdım ki herkesin sevgilisinden ayrılacağı aldatılacağı fln tuttu
ve güzin ablalık bana düştü
bitmez denilen ilişkiler bitti
o asla aldatmaz denilen adamlar aldattı
hepsi aynı dönemde oldu
yani 2013 bizim kızların yılı oldu
sonrasında ne mi oldu
"yeni bir aşk, yeni bir iş, yine gülecek bir neden"
biz kızlar kendi yollarımıza devam ettik herkesin ohhhh hayat varmış
mutluluk sevgi aşk huzur denilen şeyleri bulmak imkansız değilmiş diyebileceğimiz sevgililerimiz oldu
iyi de oldu
sonra o öküz adamlara ne oldu
*hepsi birbirinden pişman
*çoğu u dönüşü yaptı
*yaptıklarıyla kaldılar
*son pişmanlık neye yarar, aşk her şeyi affeder mi
*sadece şarkı sözü olarak kaldı
*onlar bunu fark edemedi
*hepsinin içi de dışı da oldukça hatta fazlasıyla çirkinmiş bu durum su yüzüne çıktı
*onlar mutsuz oldukça onların mutsuzluklarıyla biz mutlu olduk
manyak mıyız neyiz.
acı çektirilince karşımızdaki insanın iliğini kurutmak istiyoruz bu uğurda bir kadının yapamayacağı şey yoktur. yok
ölsün, acı çeksin, mutsuz olsun, pişman olsun,
yeni kız arkadaşları çok çirkin olsun
yakışmasınlar birbirlerine falan filan
sadistlik var kanımızda kardeşim
sıkıldık iyilikten yaşasın kötülükler


neyse canım blogum gelicem geri :) hem de bomba haberlerle :))))

Hiç yorum yok: