Pazartesi, Haziran 24, 2013

minnacık tatilin sismograf fatoşu (:

burada zaman durmalıydı!
alkolün verdiği yetkiye dayanarak yazmıyorum..
yo yo yooo kesinlikle alkolle alakası yok
burası muhteşem bir yer
her geldiğimde aynı şeyi söylüyor oluşum geçen yıllara rağmen değişmiyorsa
gerçekten özel bir yer demektir burası
hem de kimseyle anılmayacak kadar özel ve güzel bir yer
kaçamak yeri
kaçmak istenildiğinde kaçılacak yer
tek kalınacak yer
kızkıza ya da arkadaşlarla gelinecek yer
çok şeker çok şirin.
resmen burdaki insanları pamuklara sarıp sarmalamışlar üstüne şeker serpiştirip bal kuyusunun içine batırmışlar.
herkes mi çok tatlı güler yüzlü olur bir ilçede.
evet burda herkes çok tatlı
güven veriyor sıcacık.
gel de böyle yerde mutsuz ol!!!
evet başardım bunu da başardım
bu kadar doğa harikası insanların arasında ve eşsiz manzarasında konser alanında söylenilen bir şarkıyla pert oldum!
kendi kendimin ağzıma sıçtım
evet kendimi üzdüm, üzdümde noldu? heeeçççç!
neyse ki geçti gitti
anlık duygu yoğunluğu bla bla bla
sorsanız durum için milyon tane neden bulabilecek kapasiteye sahibim.
her şeyden önce sabaha kadar susmadan konuşacak kadın kapasitesindeyim ama nedeni YOK
gayet net bir nedenin arkasına saklanmış nedensizliği öne sürüyorum tüm gücümle.
ve yazıyorum ordan burdan şeylerden dibine kadar da konuşuyorum (:
"ortada kuyu var yandan geç" diye diye büyüdük biz anacım ;)
neyse oda arkımın boykotu ile
"ne çektn be damlaaa! modunda yazımı yarım bırakmak zorunda kalıyorum.
hatun ışığa ve sese karşı fazla duyarlı (:
ahmet mete ışıkara halt etmış kızın yanında.
(:
ne çektim lan! ne çektim :D
pc kapatmak zorundayım
bizim kızın psikolojik baskısından dolayı...
son cümlemi yemin ediyorek bitiriyorum
deprem olsa kız hem km.lerce alttan gelen sesi dklar öncesi algılar hemde bunu söyler.
sismograflara gerek yok:D
iyi geceler.

Hiç yorum yok: