Salı, Ağustos 06, 2013

gözlüklerini hiç çıkartmamalıydın tatlım!

bunu dinlerken ne derece keyifli yazabilirim bilmiyorum ama şimdiden saçma sapan bir bunalıma girdim bile
düzensiz hayatında düzensizliğinin sınırlarını zorladığım uzunca bir dönemden sonra kendimi sakinliğe bıraktım demeyi ne çok isterdim bir bilseniz
onca zaman oldu ne pc açmaya fırsatım oldu ne de bloga girip iki cümle bir şeyler yazmaya
o kadar enteresan, güzel, çirkin şey oldu
ama çoğunu unuttum bile
ah benim ufacık beyinciğim!
neyse
dün inanılmaz bişi oldu
bildiğiniz ilk bakışta aşk denilen şeyi yaşadım!
evet evet yaşadım
yaşadım da noldu
he noldu!
uzun boylu geniş omuzlu kirli sakallı fıstık çocuğumuz o cool görüntüsünü tamamlayan gözlüklerini çıkardığında eski çirkinlik abidesi sevgilimden bile çirkin oldu.
offfff bebeğim sen o gözlüklerini hiç çıkartmamalıydın bende gözlerimi daha uzun süre missss görüntünle doyurmalıydım
neden hemen gözlüklerini çıkardın!
bok mu vardı.
bak yine sinirlendim.
üniversiteye ilk başladığım dönemleri hatırlıyorum da
hatta hayal ettiğim felsefe sınıfını
kocaman kampüs ortamını
sonra hemen aklıma hayallerimin hüsrana dönüştüğü anlar geliyor.
lan koskoca sınıfa toplama kampı gibi nerde çar çöp varsa doldurulur mu!
koskoca kampüsün içi abazalığın dibini görmüş ergenuslarla doldurulur mu...
ah ulan leyla...
biz alkolik olmayalımda kimler olsunnnnnnnn!!
çok dertliyiz çok!
güneşin "sizleri yakacağım uleyyynnn" diye cirit attığı bu şehirde bronzlaşmamak için gösterdiğim çabayı emeği ilişkilerimde gösterseydim hiç ayrılık sonrasında "benim gözlerim mi bozuktu neydi lan bu" tepkileri vermezdim.
hatta şu ilişkilere yorduğumuz kafayı derslerde kullansaydık atomu parçalardık
ama biz ne yaptık?
-yapooşşşşş çook acil konuşmamız lazım
-gizmooo neler oldu inanamazsın larla başlayan, balkonda uzun uzun devam konuşmalarla devam ettik
sonuçlar hep aynı
herkesin ilişkisi birbirine benzer mi
hadi benzedi diyelim
sonları benzer mi
her haltımız sözleşmiş gibi aynı devam etti gitti
yıllarımız geçti gitti
ühüüü hüüüüüü die ağlanmaya başliciiim valla!
bayadır yazamıyorum ya bari özetleyim
bu sırada iş değişikliği yaptım
şehir değiştirdim
tekrar iş değiştirdim
tekrar şehir değiştirdim
yani ordan oraya gidip geldim
annemlerin gitmesiyle hatta gittikleri gün başladığım bekar evi moduna tam gaz devam ettim
çağlar geldi
bilal geldi
kızlar geldi
geri gittiler
sonra başkaları geldi
hatta ben evden gittim onlar kaldı
böyle saçmaladık işte :D
birgün binadan atılacağım günü merakla bekliyorum.
umarım kimse atmaz bizi evden :*

Hiç yorum yok: