Cumartesi, Eylül 28, 2013

eylülün son demlerinde romantik hastalık (:


Damla hastalıktan ölüyor a dostlaaarrr!
resmen bir hafta hapşuuu hapşuuuu diye diye geçti en sonda olanlar oldu
bademcikler şişti nezle olundu 
burun çeşme,
ses travesti
Damla pert.
ne işe gidebildim
ki aslında büyük azimle gittim sonra bölge müdürüm canım müdürüm beni çalıştırmadan eve postaladı
ben olsam ben de beni çalıştırmazdım o halde
neyse ki tatlı ekip arklarım benim yerime siparişlerimi almışlar
mutluluktan duygusallıktan ölecektim
eve geldiğimde kendi çorbamı kendim yapsam da akşam herkesin işten dönmesiyle
çaklıtımın romantik süprizi
sedefin çayı
onlar bunlar derken kendime gelebildim
bu sırada teomancığımın konserini kaçırdım
gitmeyi beklediğim october festimiz yalan oldu
ama en azından bir sonraki konserlere diyebiliyorum (:
neyse ki bir hastalık serüvenim de son bulmak üzere..
hayat miss gibi ballı lokmalı tadından yenilmeli 
şu sıralar çok tatlı sorunlarım var
her şey tıkırında gidiyor
iş hayatım, aşk hayatım, arkadaşlarım, ailem
hepsi birbirinden güzel bir seyirde ilerliyor
maşallah diyeyim de nazarım değmesin
muaaahhh hepsine :*
tatlı sorunlarımı sıralayım hemen
  1. ben trafiğe tek çıktığımda ne yapıcam?
  2. uzun yolda ya ölürsem?
  3. çok sıkılabilirim o uzun yollarda. kim benle gelecek?
  4. evi temizlemem gerek ev çok büyük üşeniyorum
  5. ütü yapmaktan nefret ederim her sabah ütü yapmak zorundayım
  6. çaklıtı da görmeye doyamıyorum
bla bla bla

her sabah uyan süslen püslen çık çok zor oluyor oldukça yorucu
sabah güne başlarken güzelde akşamları dönüşte yorgunluk tavan yapıyor.
en azından evimiz gayet keyifli
dışarıda hayat çok güzel
her şey mükemmel :*



Hiç yorum yok: