Çarşamba, Haziran 11, 2014

pilli bebek dinleyip sarhoş olalım, belki özümüze döneriz?






bazı insanlarla farklıdır iletişimimiz, farklı dillerden konuşur ama anlaşırız
3. tekil kişiler ne konuşulduğunu ve nasıl anlaşıldığını anlayamayabilirler
bu olası bir durumdur
****
O bana nasılsın dedi
Ben de üstteki iki resmi gönderdim
uzun zamandır konuşmuyorduk onunla ama yine analizlerinde yanılmadı
detay vermediğim hatta hiçbir şey anlatmadığım halde uzun uzun konuştuk
söylediği şeyler çok yerindeydi
bugünü böyle bitiriyorum sanırım
çok hızlı aşırı hızlı geçen ve halet-i ruhiyemin içine eden son birkaç aya inat pazarlık yapıyorum güneşli mutluluk fısıldayan yaz günleriyle ..
pazarlık konusunda oldukça başarısızımdır ama inadım inat dediğim olacak!
gülmeli eğlenmeli günler sizlerin olsun derken
O'ndan mini minnacık bi cümle ile veda ediyorum size..
"aşk ve sevgi.. seks öncesi yapılan pazarlıktır, iyi tanıdığın biriyle bu pazarlığı yapamazsın
çünkü o da seni çok iyi tanıyordur."

:*




Hiç yorum yok: