Salı, Ağustos 19, 2014

Nen var kuzum? Nem var!



hanimiş benim depresyonum hanimiş bıdığından öptüğümmm
kış depresyonu, bahar depresyonu, yaş depresyonu, işsizlik depresyonu, aşk depresyonu, ergenus depresyonu, bozulan tlf depresyonu, sıcak depresyonu
evet gördüğünüz gibi her durum depresyonumuz mevcut elimizde.
depresyona girmek için fazla neden aramaya gerek yok
şimdi sıra sıcak depresyonunda
depresyondayım komşulaaarrr yetişinnnnn!
sıcaklardan nefret ediyorum
nem den daha çok nefret ediyorum
"bakarız"lı cümlelerden daha çok nefret ediyorum
gerçi soruyorum asıl sorumu kendime..
mutlu kadın depresyona girer mi?
çok mutlu kadın diyetle kafayı bozar mı?
e o zaman ben mutlu değilsem durun şu kenarda biraz daha depresyon takılayım(!)
depresyona girmeyi moda yapsalar
ayyyy ben o fok balıklarına benzemek istemiyoruuuaammmmm diye hemen silkelenir çıkarım o ruh halimden
ya da çıkmış gibi yaparım
yaparım da yaparım yani
yaparım bilirsin.
romayı da yakarım
sezarın hakkını sezara da veririm.
sigaranın sonunu sevmem
yemeklerin son lokmasını da
ayrıca Sıla olmasaydı napardık biz kızlar?
bakmayın bize düşman kendimiziz..

Hiç yorum yok: