Salı, Eylül 09, 2014

Eylül aylarına nostalji yakışır.. Sizi herkes incitebilir ama kimin sizi inciteceğini seçmek sizin elinizde ;)



ALL İZ WELL... ALL İZ WELL.. ALL İZ WELL. AL İZ WELL
Bolywood sevmesem de Amir'in filmlerini ayrı seviyorum
Hayat süprizlerle dolu.. bazen bi replik bi sahne ufacık bir an tüm hayatımızı değiştirebilir. Düşüncelerimizle oyunlar oynayabilir. Oyunlar oynanırken kendimize seyirci kalır, kontrolsüzlüğümüzle çatışmaya başlarız. ya da bende böyle oluyor.. son zamanlarda hatta sık sık bu cümleyi kurup kendimi rahatlatıyorum. sonra kendime gülmeye başlıyorum.. her şeye rağmen gülmek çoğu zaman korkutucu, ürkütücü.. çoğu zaman insanlık dışı bir eylem..
"ne iyi ettiniz ağzıma sıçmakla,, ahhh ne çok mutlu ettiniz beni ağlatırken.. iyi böyle iyi üzün beni çok mutlu oluyorum.. gibi(!) "
neyseki eylül aylarını hep çok sevmişimdir
eylül aylarında dinlediğim şarkılar da yıllardır değişmeyenlerden.
bana ellerini ver hayat seni sevince güzel derken seni uzaktan sevmek aşkların en güzelini mırıldanıyorum.. yollarda aylak aylak yürürken öyle sarhoş olsam ki çalıyor kulaklarımda Tanju amca o kadar güzel ki. o kadar güzel seviyor ki içten bir "ahhhhh" diyorum...
her şey bir rüya olsa unutarak uyansam.. sonra Ayla abla "anlamazdın" dediğinde aklıma o film geliyor. ilk izlediğimde etkilenmediğim ama zamanla top10 giren filmlerimden olan son sahnesine doyamadığım film..
neyse ""aşk dediğin lafır" derken "delisin" diyor bir yanım ve listem böyle sürüp gidiyor. bugünlerde böyle işte
anlamadan, anlaşılamadan tuhaf yarı mutlu çokca mutsuz ama hep gülerek all iz well diyerek(!)
Her şey yolunda kaptan ;)


Hiç yorum yok: