Pazar, Kasım 09, 2014

eşekten düşmüş insanları iyi tanırım..

ömrünün çeyreğine kadar bildiği her şey yalanlar üzerine kurulmuş insanları iyi tanırım,
eşekten düşeni anlamak için eşekten düşmek gerekir lafını iyi bilirim..
görmüş geçirmiş olmak için felek denilen çemberden geçmek zorunlu değildir hiçbir zaman.
bazen birkaç dakika sürer hayatınızın değişmesi için
birkaç dakika içerisinde, birkaç dakika öncesinden eser kalmaz ruhunuzda..
sonra o feleği fır dönersiniz kendi kendinizle..
sonra kendinizi kaybedersiniz.
hiç yaşadınız mı?
hiç kendi içinizde kayboldunuz mu?
ya da bulduğunuz bildiğiniz kişinin asıl olan olmadığını fark edecek kadar canınız yandı mı?
ne aşk acısı, ne eksiklikler, ne parasızlık, ne başarısızlık, ne de ölüm...
hiçbiri bunu tasvir edemez..
keşke etse..
ya da keşke olmasa böyle şeyler..
evet uzun zamandır içimde acıyan bir şeyler var.
ne olduğunu, niye olduğunu, benim dışında geliştiğini bilsem de acıyor işte..
böyle anları yaşarken yanınızda olan insanları iyi seçmek gerekir.
zaman hem zehir hem panzehir derler ya bu insanlar zehire zehir ekleyebilir.
içinizin çürümesini birlikte izleyebilirsiniz..
ya da bencilliklerinde öyle kaybolmuşlardır ki her ne olursa olsun yanlıştır işte.
yanlıştır...
"Vega-elimde değil" en sevdiğim şarkılardan biri iken şuan duymaya tahammülüm bile yok.
yalanı sevmiyorum
artık canım yansın istemiyorum
aptal yerine konulup yaşadığım hayattan nefret ediyorum...
kimseyi sevmemek en iyisi en güzeli.
sevmiyorum
kendimi bile
sevmiyorum.
mutsuzluktan ölebilirim şuracıkta.
belki hayatımdaki en gerçek olan şey bu olur
Damla öldü
yo yooo
Burçin öldü(!)

Hiç yorum yok: